beantwoord

mobiele telefoon

• 12 juli 2017
  • 11 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag

ik kreeg vandaag mijn nieuwe telefoon maar ik heb geen aankoopbon ontvangen bij mijn telefoon.
Hoe zit dat,heb ik daar geen recht op of krijg ik die nog toegestuurd.

vr.dank
icon

Beste antwoord door johanna212 15 juli 2017, 17:22

goedendag

Hierbij mijn excusses,er zat een mapje bij de telefoon waarin papieren zaten,daarin zat ook het contract.
Die had mijn zoon er dus uit gehaald en gaf het vandaag pas aan mij.
Sorry Telfort, voor dit aangemaakte topic en toch bedankt voor jullie hulp.
jullie hadden dus echt gelijk.

Bedankt Wieger voor je reactie om het toch nog te mailen,dit hoeft dus niet meer,hartelijk dank.

Gelukkig bleef ik er echt vrolijk onder.

Bedankt en nogmaals mijn excusses.

Johanna
Bekijk reactie

11 reacties

Heb je die niet per e-mail ontvangen? Als ik het me goed kan herinneren kreeg ik die per e-mail.
Reputatie 1
nee,daar heb ik naar gekeken,geen bijlage in de mail.
ik heb een abonnement erbij,maar daar zit de koop van de telefoon bij in,dus bij een eventueel probleem met de telefoon heb ik de bon nodig voor mijn garantie,vandaar.
Als het IMEI nummer op de bon/contract van het abonnement staat dan is dat toch voldoende om aanspraak te maken op garantie? En anders heb je waarschijnlijk een pakbon erbij gekregen.
Reputatie 1
Beste mevrouw .........,

Leuk dat u weer voor Telfort heeft gekozen. Daar zijn wij erg blij mee!

In deze e-mail vindt u belangrijke informatie over uw verlenging. Uw ordernummer is 1707104802. Met dit nummer kunt u hier de voortgang van uw bestelling volgen.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling.

Vriendelijke groet,

Telfort
Overzicht van uw bestelling

Eenmalig Per maand
Eenmalige kosten toestel via factuur 0,-
Thuiskopieheffing via factuur 4,24

Nokia 5 Zwart 8,-
300 belminuten (+100 min extra) 8,-
Onbeperkt sms 0,-
Totaal 4,24 16,-

* Getoonde prijs, belminuten en MB's zijn exclusief eventueel gekozen CombiVoordeel

Looptijd abonnement: 24 maanden

Gekozen CombiVoordeel: 2 keer zoveel MB's en minuten

Uw nieuwe abonnement gaat in op: 27-10-2017

Belangrijk: om gebruik te maken van het gekozen CombiVoordeel, dient u ter bevestiging zelf een sms-bericht te sturen. Ook als u al CombiVoordeel het.. Na activatie kunt u een sms sturen naar het nummer 1255 met de tekst combivoordeel aan

Download hier de algemene voorwaarden, aanvullende voorwaarden en de tarieven die op uw bestelling van toepassing zijn.
Bezorging van uw bestelling

Uw pakket wordt vandaag bij u bezorgd door PostNL. Zodra wij uw bestelling hebben overhandigd aan de bezorger, ontvangt u gelijk een bericht van ons met daarin uw Track & Trace code. Als u het pakket niet kunt aannemen, dan probeert de bezorger het de volgende dag .
Online uw bestelling volgen

Bent u benieuwd naar de status van uw bestelling? Deze kunt u online bekijken via Mijn Bestelling.
Activeren simkaart

U ontvangt van ons een nieuwe simkaart. Deze kaart is minder storingsgevoelig en is beter geschikt voor het 4G netwerk dan uw huidige 3G of 4G simkaart. Ook is het mogelijk om met deze nieuwe simkaart betalingen te doen via uw mobiele telefoon. Wij raden u aan om uw nieuwe simkaart direct te activeren en te gebruiken ook al is uw nieuwe abonnement nog niet ingegaan. Dit activeren heeft geen gevolgen voor uw huidige mobiele nummer. U kunt u nieuwe simkaart na ontvangst gemakkelijk activeren via Telfort Activeren.

Wilt u weten hoe u uw contacten over kunt zetten op uw nieuwe telefoon en/of simkaart? Ga dan naar Toestelhulp van Telfort.
Extra voordeel met CombiVoordeel

Tijdens uw bestelling gaf u aan dat u gebruik wilt maken van CombiVoordeel. Dit is het voordeel dat u heeft gekozen: 2 keer zoveel MB's en minuten. Hierbij worden de gekozen belminuten en eventuele MB's voor u verdubbeld. Dit voordeel gaat in op het moment dat u uw eerste factuur ontvangt. Dit duurt maximaal vier weken.
Heeft u nog vragen?

Op het Telfort Forum hebben wij een selectie voor u gemaakt met de meest gestelde vragen. Via dit forum kunt u snel en gemakkelijk antwoorden vinden op vragen over uw mobiele abonnement. Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u terecht bij onze online Klantenservice.

NB. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat wij een antwoord op deze e-mail niet lezen.
Reputatie 1
geen pakbon,geen contract,nergens imei alleen deze email
Reputatie 1
Ik heb ingelogd in mijn telfort,daar staat wel aangegeven dat er komende maand de extra kosten voor de ( nieuwe telefoon ) bij de factuur in zitten,maar nergens mijn nieuwe contract te vinden ( verlenging contract )
Wie weet krijg ik dit nog toegestuurd.Zou wel prettig zijn.
Dit is trouwens geen klacht of zo,ik ben tevreden met Telfort,ik zou het alleen prettig vinden om een nieuw contract en bon telefoon te krijgen.

johanna
Telfort
Overzicht van uw bestelling

Eenmalig Per maand
Eenmalige kosten toestel via factuur 0,-
Thuiskopieheffing via factuur 4,24

Nokia 5 Zwart 8,-
300 belminuten (+100 min extra) 8,-
Onbeperkt sms 0,-
Totaal 4,24 16,-

* Getoonde prijs, belminuten en MB's zijn exclusief eventueel gekozen CombiVoordeel

Looptijd abonnement: 24 maanden

Gekozen CombiVoordeel: 2 keer zoveel MB's en minuten

Uw nieuwe abonnement gaat in op: 27-10-2017

Ik kan me vergissen maar dit deel in combinatie met de imei van je telefoon die in of op het doosje van het toestel zou moeten staan lijkt mij voldoende.
Reputatie 7
Badge +7
Hey johanna212, goed van je dat je alle informatie bij elkaar wil hebben. Als je gaat kijken in je contract, dan zie je meerdere pagina's. Op de 9e van 10 pagina's vind je de aankoopbon terug. Als je deze daar niet in terug kan vinden, dan wil ik hem graag nog naar je sturen. Kan je hiervoor een bericht met daarin je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan krijg je de bon nog per mail!
Reputatie 1
contract zou leuk zijn,maar die heb ik er dus niet bij gehad ,niet online in mijn telfort,en niet per email of bij het pakketje.Daarom verzocht ik ook op dit forum,krijg ik er nog een contract bij voor de garantie.Ik heb dus geen 10 paginas,niet eens 1 pagina hahahahaha,alleen de hierboven gestuurde email.

vr.gr.johanna
Reputatie 1
goedendag

Hierbij mijn excusses,er zat een mapje bij de telefoon waarin papieren zaten,daarin zat ook het contract.
Die had mijn zoon er dus uit gehaald en gaf het vandaag pas aan mij.
Sorry Telfort, voor dit aangemaakte topic en toch bedankt voor jullie hulp.
jullie hadden dus echt gelijk.

Bedankt Wieger voor je reactie om het toch nog te mailen,dit hoeft dus niet meer,hartelijk dank.

Gelukkig bleef ik er echt vrolijk onder.

Bedankt en nogmaals mijn excusses.

Johanna
Reputatie 7
Badge +7
Hey Johanna, dankjewel voor je update. Heel fijn dat je hem zelf nog hebt gevonden! Veel plezier met je nieuwe telefoon.

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer