beantwoord

mobiel verloren en ik kan jullie klantenservice niet bereiken

• 20 juni 2018
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

beste allen,

ik ben mijn mobiel kwijt en kan jullie klantenservice niet bereiken: als ik via de chat probeer wordt eerst alles gevraagd zoals naam, voornaam, adres, reknr, etc etc en vervolgens krijg ik een melding dat er geen medewerker beschikbaar is.
ik heb in de tussentijd zelf mijn nummer geblokkeerd, maar ik wil dat dit nummer overgaat aan het einde van de datum naar een andere provider.
nu is alles geregeld, echter dit geblokkeerde simkaart is niet terug te vinden en het oude mobielnummer staat nu open.
hoe kan ik deze laten overnemen? en het huidig abonnement stoppen?
icon

Beste antwoord door Stephen 21 juni 2018, 16:03

Hallo deb22, ik zie dat je inmiddels gebruik maakt van een nieuwe simkaart. Nummerbehoud blijft gewoon doorlopen. Je hoeft je dus hierover geen zorgen te maken. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +18
Webcare pakt de topics op in volgorde van plaatsing.
En als je een chat start nadat je ingelogd bent in MijnTelfort? Dan weten ze al je gegevens. Ik had vanmiddag vanuit MijnTelfort vrijwel meteen een chatmedewerker aan de "lijn"
Of via Facebook?
Het gebeurd vaker met de chat, via contactpagina, dat het ineens uitvalt.
Je krijgt namelijk eerst de vragen van de chatbot waar je dus eerst gegevens in moet tikken.
Daarna wordt er gekeken of er een medewerker beschikbaar is.
Als het druk is kan het dus voorkomen dat je eruit gegooid wordt.
Dit is mij ook een paar keer overkomen.
Dit voelt alles behalve prettig.
Maar het gebeurd ook tijdens de chat dat ik op de achtergrond een rood kruis zie,
geen medewerker beschikbaar of dat de chat helemaal weg is.
Ook heb ik wel eens een melding gekregen, omdat de medewerker iets aan het uitzoeken was,
het te lang duurde, dat de chat, bij geen response afgesloten werd.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo deb22, welkom op het forum! Wat vervelend dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Ik ga dan even voor je uitzoeken hoe het zit met nummerbehoud. Wellicht moet deze opnieuw worden aangevraagd. Ik kom hier morgen op terug.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo deb22, ik zie dat je inmiddels gebruik maakt van een nieuwe simkaart. Nummerbehoud blijft gewoon doorlopen. Je hoeft je dus hierover geen zorgen te maken. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer