beantwoord

Mobiel/sim herkent nummers niet

• 14 maart 2018
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nou al iets meer dan een jaar een probleem.

Eerst had ik een CAT s30. Van de een op de andere dag zag ik bij iedereen die mij belde dat het nummer "onbekend" was. Zowel van contacten als geen contacten. CAT vertelde mij dat het een instelling bij Telfort zou moeten zijn. Telfort vertelde mij dag het een mobiele instelling was. Probleem is uiteindelijk niet opgelost.

Nu heb ik sinds een week een Samsung A3 2017. Android 7.0. Hierbij heb ik precies hetzelfde probleem. Het lijkt mij hierdoor geen mobiele instelling?

Beller-ID staat aan, bellergegevens ook. Verder lijken mij de instellingen allemaal goed te zijn en lukt het andere mensen ook niet om het aan te krijgen.

Ik kan geen enkel nummer zien, de nummers zijn opgeslagen onder Googlecontacten, simkaart of helemaal niet opgeslagen. Af en toe kan ik sporadisch het nummer van mijn vader zien als hij mij belt, maar meestal niet.

Verder heb ik toestelhulp van Telfort geprobeert, maar het komt niet verder dan het laadscherm.

Ik heb prepaid en al 7(?) Jaar dezelfde simkaart.

Heeft verder nog iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 15 maart 2018, 11:58

Hoi Supergijs, welkom terug. Hier is sprake geweest van een verkeerde netwerkinstelling. Hierdoor stond het doorgeven van nummers niet aan en zag je niet welke nummers er belde. Dit heb ik nu voor je aangepast. Als je je telefoon een keer herstart, dan zal je wel zien wie er belt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Supergijs, welkom terug. Hier is sprake geweest van een verkeerde netwerkinstelling. Hierdoor stond het doorgeven van nummers niet aan en zag je niet welke nummers er belde. Dit heb ik nu voor je aangepast. Als je je telefoon een keer herstart, dan zal je wel zien wie er belt.
Bedankt! Het werkt nu eindelijk weer 🙂

Reageer