beantwoord

mobiel langer overgaan

• 26 juni 2017
  • 4 reacties
  • 1554 keer bekeken

Mijn mobiele telefoon gaat maar een paar keer over voordat hij doorschakelt naar de voicemail. Ik heb geprobeerd dit via het menu van de voicemail in te stellen maar dat kan volgens mij niet. Hoe moet ik dat wel doen?
icon

Beste antwoord door Galdor68 26 juni 2017, 12:27

Voor een vaste lijn kan je de tijd instellen via mijntelfort voor mobiel blijkbaar dus niet.
Bekijk reactie

4 reacties

Het eenvoudige, wat ik ook doe, voicemail uit. Dat mag je doen. Dan heb je geen korte rinkeltijd. Rinkeltijd langer voordat de voicemail schakeling komt kan niet.
Voor een vaste lijn kan je de tijd instellen via mijntelfort voor mobiel blijkbaar dus niet.
Ik wil niet mijn voicemail uitzetten want ik vind het juist fijn als mensen laten weten dat ze gebeld hebben maar nu gaat mijn telefoon maar twee keer over. In de meeste gevallen ben ik te laat om op te nemen. Ik had iets gevonden van bellen met een code maar dat werkt niet. Iemand anders nog ideeën?
Ik heb wel een heel gek idee, een korter beltoon soms lijkt het dat de telefoon maar 2 keer overgaat vanwege lange beltonen. Sommige mensen die ik ken hebben een compleet liedje als beltoon dus voor hun lijkt het maar 1 of 2 keer terwijl het voor de beller mischien wel 3 of 4 keer lijkt over te gaan.

Hoe vaak lijkt je toestel over tegaan als je hem zelf belt?

Reageer