beantwoord

Mobiel bestelling niet geleverd

Appelamsterdam
Beste Telfort, ik heb gisteren voor 12.00 m'n abonnement verlengd. De reden dat ik de bestelling had gedaan, is dat de verwachting wordt geschept dat ik dezelfde dag de telefoon nog zou ontvangen. Ik zou m'n nieuwe telefoon gisteren tussen 18.00-22.00 ontvangen. Niet gebeurd, voor niks thuisgebleven, geen telefoon. Nu zie ik de bui al hangen dat ie vandaag ook niet wordt bezorgd, gezien de melding via track en trace van PostNL (het pakje ligt nog in het sorteercentrum).

Zowel telefonisch contact hierover gehad met klantenservice van Post.NL en Telfort, maar beiden zeggen dat ik nu geduld moet hebben. Telfort adverteert dat voor 12.00 besteld je dezelfde dag de bestelling ontvangt. Ik ben klant bij Telfort (al meer dan 10 jaar) en niet bij PostNL, dus wat doen jullie als de telefoon vandaag weer niet wordt bezorgd?
icon

Beste antwoord door Deborah 14 februari 2018, 13:56

Hoi Appelamsterdam, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat als je voor niets thuis bent gebleven, je daar niet vrolijk van word! Je toestel kon niet worden geleverd, omdat je toestel niet voorradig was. Hierover ben je per mail geïnformeerd. De reden dat je zag staan 'Bestel vóór 23:59 uur, dan heb je ‘m vandaag', is omdat rond hetzelfde moment meerdere bestellingen zijn gedaan. Teveel bestellingen dan het toestel voorradig is. Zojuist is de voorraad aangevuld en kan het toestel weer geleverd worden. Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Bekijk reactie

3 Reacties

GJC
Reputatie 8
Badge +10
Niet veel waarschijnlijk. Als het pakje bij PostNL ligt kan Telfort niets anders doen dan afwachten.
Appelamsterdam
Graag krijg ik een antwoord dat nuttig is, van iemand van Telfort misschien?
Deborah
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Appelamsterdam, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat als je voor niets thuis bent gebleven, je daar niet vrolijk van word! Je toestel kon niet worden geleverd, omdat je toestel niet voorradig was. Hierover ben je per mail geïnformeerd. De reden dat je zag staan 'Bestel vóór 23:59 uur, dan heb je ‘m vandaag', is omdat rond hetzelfde moment meerdere bestellingen zijn gedaan. Teveel bestellingen dan het toestel voorradig is. Zojuist is de voorraad aangevuld en kan het toestel weer geleverd worden. Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)