beantwoord

Mobiel bellen naar het buitenland

• 2 januari 2019
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Ik kwam er achter dat ik niet naar het buitenland kan bellen.
Ik zou nr. 1200 moeten bellen, maar dat nummer is ook niet bereikbaar.
Ook via klantenservice kon men mij niet verder helpen,
icon

Beste antwoord door va1001880741 8 januari 2019, 18:50

Hoi, de SIM-kaart werkte ook niet in een ander toestel. Heb (opnieuw) klantenservice gebeld. Kreeg een andere persoon aan de lijn. Zij bevestigde dat zij na het eerste telefoontje met haar collega alsnog de buitenlandblokkade opgeheven heeft. Vreemd, maar uiteindelijk werkte het!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@va1001880741 Providers gebruiken 1200 als telefoonnummer voor het bellen naar de klantenservice. Bel je naar 1200 met de simkaart van Telfort dan zal dit inderdaad niet gaan lukken.
  • Ben je sinds kort overgestapt naar Telfort?
  • Zo ja, gebruik je dezelfde telefoon als bij je vorige provider?
  • Simkaart al getest in een ander toestel? Zo kan je erachter komen of de oorzaak in je toestel zit of toch met de simkaart van Telfort van te maken heeft.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @va1001880741, welkom op ons forum. Ik zie inderdaad dat je hierover hebt gesproken met de klantenservice en zij hebben daarbij ook contact opgenomen met de technische dienst. Zij zagen geen blokkade staan, maar van een later gesprek zie ik dat het uitgeschakeld werd. Werkt het op dit moment wel of niet?
Als het nog niet werkt ben ik net als Koffiemok benieuwd hoe jouw SIM-kaart het doet in een ander toestel. Verhuist het dan mee naar het andere toestel of blijft het bij jouw toestel? We horen het graag van je.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @va1001880741, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt om naar het buitenland te bellen of heb je de SIM-kaart in een ander toestel kunnen proberen?
Reputatie 1
Hoi, de SIM-kaart werkte ook niet in een ander toestel. Heb (opnieuw) klantenservice gebeld. Kreeg een andere persoon aan de lijn. Zij bevestigde dat zij na het eerste telefoontje met haar collega alsnog de buitenlandblokkade opgeheven heeft. Vreemd, maar uiteindelijk werkte het!
Reputatie 8
Badge +10
Ah, dat verklaarde het inderdaad. Fijn dat het daarmee opgelost is en het nu werkt! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer