beantwoord

Mobiel bellen geblokkeerd

• 5 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Heb vanmiddag de openstaande facturen betaald heb nooit aanmaningen ontvangen, wanneer word ik weer aangesloten, vlgs abn staat het bedrag direct op jullie rekening
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 augustus 2019, 10:15

Goedemorgen @aadlimbeek, niet fijn dat je afgesloten bent. Goed dat je direct de betaling hebt gedaan gisteren. Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt om te zien wat de status is.

Als je de betaling via iDeal doet, kunnen wij deze binnen 24 uur verwerken. Meestal ben je dan binnen 4 uur alweer aangesloten. Als je handmatig overschrijft zoals @JanD ook aangeeft, dan kan het tot vijf werkdagen duren. Ik vermoed dat je via iDeal hebt betaald, want ik zie dat je verbinding vanochtend weer aangesloten is. Mocht je verbinding het nog niet doen, dan raad ik je aan om je toestel even helemaal uit te schakelen en opnieuw op te starten. Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk reactie

2 reacties

Hallo @aadlimbeek , als je met een gewone bankoverschrijving betaald hebt kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.
Voor die tijd communiceert Telfort altijd naar de klant toe d.m.v. SMS, e-mail of anderszins, dus je zou al eerder bericht moeten hebben gehad over openstaande facturen.
Kijk anders eens in MijnTelfort of de communicatiegegevens en -instellingen goed staan.
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @aadlimbeek, niet fijn dat je afgesloten bent. Goed dat je direct de betaling hebt gedaan gisteren. Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt om te zien wat de status is.

Als je de betaling via iDeal doet, kunnen wij deze binnen 24 uur verwerken. Meestal ben je dan binnen 4 uur alweer aangesloten. Als je handmatig overschrijft zoals @JanD ook aangeeft, dan kan het tot vijf werkdagen duren. Ik vermoed dat je via iDeal hebt betaald, want ik zie dat je verbinding vanochtend weer aangesloten is. Mocht je verbinding het nog niet doen, dan raad ik je aan om je toestel even helemaal uit te schakelen en opnieuw op te starten. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer