beantwoord

Mobiel afgesloten, hoe factuur te betalen

  • 30 september 2019
  • 23 reacties
  • 286 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn mobiel is afgesloten, willen jullie mij een iDeal link mailen zodat ik weer kan bellen met mijn mobiel? Schandalige actie van Telfort om zo gemakkelijk en zo snel iemands mobiel af te sluiten wat een gevaar kan opleveren en ik heb het niet over 112!!
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 oktober 2019, 17:04

@zorro17 Ik heb ook even contact gehad met de factuurspecialisten. Er lijkt iets niet goed te gaan met de iDeal link in de e-mail. Ik heb helaas geen andere manier om je een betaallink toe te sturen. Daarom raad ik je aan om het bedrag handmatig over te maken, dat kan je als volgt doen. Ik zal je het openstaande bedrag en de kenmerken toesturen.

Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL70INGB0009275549 (BIC: INGBNL2A), ter attentie van Telfort in Amsterdam en onder vermelding van het factuurnummer. Je vindt het factuurnummer op de factuur. Kijk hiervoor rechtsboven onder het kopje ‘Rekeninginformatie’. De betaling wordt dan zo snel mogelijk verwerkt, binnen uiterlijk 5 werkdagen.

Mijn Telfort staat los van of je geblokkeerd bent of niet, en hoort dus gewoon te werken. Je kunt voor je mobiele abonnement inloggen met je mobiele nummer. Mocht dat nou niet lukken, probeer dan een nieuw account aan te maken. Ik hoor ook graag of dat gelukt is.
Bekijk reactie

23 reacties

Voor je wordt afgesloten heb je al een aantal waarschuwingen gehad over openstaande facturen.
Schandalig dat je die niet betaald hebt.
Zo kan je het ook bekijken.
Reputatie 1
Waarom heb jij mij geen iDeal link gemaild en krijg ik in plaats daarvan een een onbeschofte reactie?! Is dat typisch Hollands? Jazeker! Ik verbleef in het buitenland en wegens een onverwacht noodgeval kon ik niet betalen die maand en ben zodoende geen waarschuwingen tegengekomen.

Een iDeal link graag en opschieten!
Reputatie 1
Graag een iDeal link en geen klantonvriendelijke reactie aub. Ik moet mijn mobiel kunnen gebruiken. En ja het is schandalig dat je mobiel wordt afgesloten na 1 maand, het is niet zo dat ik een jaar lang niet heb betaald!
Hetzelfde nog een keer vragen in een nieuw topic heeft geen enkele zin.
Webcare behandelt de topics op volgorde van plaatsing.
Als je zo'n haast hebt kan je beter bellen, Facebook of Twitter proberen.

https://forum.telfort.nl/factuur-337/ideal-link-voor-openstaande-factuur-mobiel-84528
Reputatie 8
Badge +11
Hi @zorro17, vervelend dat je afgesloten bent. Ik heb je dubbele topic weggehaald om het overzichtelijk te houden, en help je graag hier verder.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Er staan op dit moment drie facturen open, die van juli, augustus en september. Je wordt nooit zomaar afgesloten, ik zie dat er een paar brieven en een sms ter herinnering verstuurd zijn over de afgelopen maand. Als je bij het ontvangen van zo'n brief contact met ons opneemt, zijn er vrijwel altijd wel mogelijkheden om te voorkomen dat je afgesloten wordt.

Ik heb meteen een iDeal link voor je aangevraagd. Als je het openstaande bedrag daarmee betaalt, ben je meestal alweer aangesloten binnen 4 uur. Ik hoor graag of het gelukt is en ook als je vragen hebt.
Reputatie 1
Bedankt Alexandra voor je nette en snelle reactie!
Reputatie 1
De mail heb ik ontvangen, maar er is geen werkende iDeal link in de mail. Er zijn alleen twee links naar telfort.nl en telfort.nl/facturen, geen iDeal link.
Reputatie 1
Ik heb nog steeds geen iDeal link ontvangen, wel een mail "Betalen aan Telfort Mobiel", maar de link zit er niet bij.
Reputatie 8
Badge +11
Even aankloppen bij Alexandra. Dat doe je zo: @Alexandra - Telfort
Reputatie 8
Badge +11
@zorro17 Wat gek dat er geen iDeal link in zat. Goed dat je 't aangeeft, dank voor de mention @GJC 🙂

Ik heb een nieuwe betaallink voor je aangevraagd! Je krijgt 'm zo snel mogelijk. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Nog steeds niet gelukt, ik heb wel de mail ontvangen maar zonder de iDeal link.
Reputatie 1
Misschien lukt het dan wel als jullie de iDeal link naar mij SMS-en?
Reputatie 8
Badge +11
Blijkbaar zit er technisch toch iets fout. Adres klopt want je krijgt de mail, maar de link wordt niet meegestuurd.
Zomaar een gedachtegang want ik heb zo'n mail nog nooit gezien: zit die link soms in een bijlage?

@Alexandra - Telfort
Reputatie 1
Geen attachment, geen link naar iDeal alleen twee links naar telfort.nl en telfort.nl/facturen. Geen iDeal als ik daar op klik. Misschien dat het per SMS wel lukt?
Reputatie 1
Ik krijg het gevoel dat Telfort, het bedrijf, de boel saboteert, niet Webcare persoonlijk.
Ik kan niet eens mijn facturen inzien als ik inlog met mijn mobiele nummer op Mijn Telfort Mobiel, ik krijg op de facturen pagina alleen maar een blanco pagina te zien, terwijl een paar weken geleden kon ik al mijn facturen inzien.
Reputatie 1
Hoe moet ik betalen als ik niet eens weet hoeveel ik moet betalen, als ik alleen maar een blanco pagina te zien krijg op de "facturen" pagina van Mijn Telfort Mobiel. Een paar weken geleden kon ik de facturen wel inzien, nu opeens niet?! Lijkt wel sabotage van Telfort.
En ik heb nog steeds geen iDeal link ontvangen.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @zorro17, wat raar dat er geen iDeal link in zit. Kan je me er een screenshot van sturen, waar je eventueel persoonlijke informatie uit haalt? Dan kijk ik even met je mee en kan ik indien mogelijk navraag doen bij de factuurspecialisten.
Reputatie 1
Ja, waar moet ik die screenshot naar toe sturen?
Reputatie 8
Badge +11
@zorro17 Die mag je hier als afbeelding plaatsen :)

Reputatie 1
Dat is een inbreuk op Algemene Verordening Gegevensbescherming. Kan het niet anders?
Reputatie 1
Het begint vervelend te worden, het is geen toeval dat ik mijn facturen niet mag/kan inzien op Mijn Telfort Mobiel. Zo kan ik ook niet handmatig overschrijven als ik niet het factuurnummer weet. Geen Telfort meer voor mij wanneer ik mijn abonnement ergens anders verleng.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is een inbreuk op Algemene Verordening Gegevensbescherming. Kan het niet anders?
Daarom schrijft Alexandra ook dat eventuele persoonlijke informatie onherkenbaar gemaakt moet worden.
Reputatie 8
Badge +11
@zorro17 Ik heb ook even contact gehad met de factuurspecialisten. Er lijkt iets niet goed te gaan met de iDeal link in de e-mail. Ik heb helaas geen andere manier om je een betaallink toe te sturen. Daarom raad ik je aan om het bedrag handmatig over te maken, dat kan je als volgt doen. Ik zal je het openstaande bedrag en de kenmerken toesturen.

Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL70INGB0009275549 (BIC: INGBNL2A), ter attentie van Telfort in Amsterdam en onder vermelding van het factuurnummer. Je vindt het factuurnummer op de factuur. Kijk hiervoor rechtsboven onder het kopje ‘Rekeninginformatie’. De betaling wordt dan zo snel mogelijk verwerkt, binnen uiterlijk 5 werkdagen.

Mijn Telfort staat los van of je geblokkeerd bent of niet, en hoort dus gewoon te werken. Je kunt voor je mobiele abonnement inloggen met je mobiele nummer. Mocht dat nou niet lukken, probeer dan een nieuw account aan te maken. Ik hoor ook graag of dat gelukt is.

Reageer