beantwoord

Mijn telefoon blijft maar zoeken naar netwerk

• 11 september 2017
  • 2 reacties
  • 1539 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Sinds een paar dagen zoekt mijn telefoon (iphone 6) naar een netwerk. Dus geen telefoon mogelijk. Simkaart eruit en weer erin. Niks. Soms vindt hij weer het Telfort netwerk. Mijn simkaart in een andere telefoon gestopt en werkt gewoon. Terug in mijn telefoon. Geen netwerk, Is mijn telefoon dan kapot? Ondertussen wel een nieuwe simkaart aangevraagd.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 12 september 2017, 19:00

Hoi Roz, welkom terug. Wat vervelend dat je iPhone telkens naar het netwerk aan het zoeken is. Zeker als je simkaart in een andere telefoon wel werkt. Het advies van Koffiemok is een goede. Vervang voor de zekerheid je simkaart, hiermee sluit je zoveel mogelijk uit. Wanneer de nieuwe simkaart hetzelfde probleem in je iPhone geeft, dan is de kans groot dat je toestel kapot is. Ook kan je nog proberen te blazen in je simkaarttray. Soms kan een stukje stof al de boosdoener zijn.

@Koffiemok, dankjewel! 😳
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Roz Sowieso een andere simkaart in je iPhone testen. Moet het toestel dan ook zoeken naar netwerk dan weet je zeker dat het aan je iPhone ligt.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Roz, welkom terug. Wat vervelend dat je iPhone telkens naar het netwerk aan het zoeken is. Zeker als je simkaart in een andere telefoon wel werkt. Het advies van Koffiemok is een goede. Vervang voor de zekerheid je simkaart, hiermee sluit je zoveel mogelijk uit. Wanneer de nieuwe simkaart hetzelfde probleem in je iPhone geeft, dan is de kans groot dat je toestel kapot is. Ook kan je nog proberen te blazen in je simkaarttray. Soms kan een stukje stof al de boosdoener zijn.

@Koffiemok, dankjewel! 😳

Reageer