beantwoord

Melding “geen simkaart”

  • 7 september 2018
  • 2 reacties
  • 353 keer bekeken

Ik krijg sinds augustus steeds de melding “geen simkaart”
ik kan niet meer bellen of bereikt worden
ik heb nog geen Telfort account.
Kan het zijn dat mijn simkaart kapot is?
Wat nu?

groetjes,

Johanna Ribbink
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 september 2018, 14:36

Hallo Johanna, welkom op het Telfort forum. Dat is een lastige melding om al sinds augustus te krijgen! Heb je jouw SIM-kaart ook al eens in een andere telefoon geprobeerd om te kijken of het daarmee ook is? Als dat het geval is, kan je een nieuwe SIM-kaart aanvragen. Als de kaart in het andere toestel wel wordt herkend, kan het ook zijn dat het toestel de kaart niet goed wil pakken.
Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Johanna, welkom op het Telfort forum. Dat is een lastige melding om al sinds augustus te krijgen! Heb je jouw SIM-kaart ook al eens in een andere telefoon geprobeerd om te kijken of het daarmee ook is? Als dat het geval is, kan je een nieuwe SIM-kaart aanvragen. Als de kaart in het andere toestel wel wordt herkend, kan het ook zijn dat het toestel de kaart niet goed wil pakken.
Ik hoor het graag van je!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Johanna, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt met bovenstaande tips?

Reageer