beantwoord

meerdere mogelijkheden opvragen pukcode

  • 22 december 2019
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik ben m’n pukcode kwijt en heb geen account van mijn Telfort. 
 

hoe dan verkrijgen

 

Birkus

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 december 2019, 10:23

Hoi @Birkus, welkom hier.

De pukcode is op meerdere manieren te achterhalen, via Mijn Telfort, via de verpakking, of anders via de Klantenservice. 

Nu kan ik dat. Ik heb daarvoor nog een aantal gegevens nodig. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel nog willen voorzien van naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN. Sneller is denk ik nog wel even om te bellen met 0900-9596 of om even langs de winkel te gaan. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Een account aanmaken in je mijn Telfort mobiel is denk ik het handigst of afwachten tot na het weekend tot je topic aan de beurt is 

Klopt. Maar Ik kan geen code ontvangen op t nr om t te activeren 

Je hebt de stappen op deze pagina gevolgd?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/account-maken-voor-mijn-telfort-mobiel.htm

Je hebt de originele verpakking met name het deel waar de simkaart in zat niet meer?

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/pukcode-opvragen.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Birkus, welkom hier.

De pukcode is op meerdere manieren te achterhalen, via Mijn Telfort, via de verpakking, of anders via de Klantenservice. 

Nu kan ik dat. Ik heb daarvoor nog een aantal gegevens nodig. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel nog willen voorzien van naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN. Sneller is denk ik nog wel even om te bellen met 0900-9596 of om even langs de winkel te gaan. 

Reageer