beantwoord

Maanden problemen met Sony Experia T

• 24 juni 2014
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

afgelopen maanden zoveel problemen gehad met mn Sony Experia T. Geen geluid, niet opladen, niet eens meer aangaan, en nu weer een defecte telefoon.
De telefoon is iedere keer gerepareerd. maar vind dat ik ondertussen wel recht heb op een vervangend toestel. Ik kan mijn telefoon u wederom ter reaparatie laten aanbieden met alle gezeur daarom heen.
Ik ben dit jaar al een keer een groot aantal foto's en andere waardevolle data kwijtgeraakt doordat mn toestel niet meer aanging en dus geen backup mogelijk was.

Ik zou het grote klasse vinden als mijn toestel vervangen zou kunen worden ipv van weer een reparatie.

graag hoor ik van u of een en ander te realiseren is.
icon

Beste antwoord door Laila 26 juni 2014, 11:24

@Ruud_H,,

Welkom op het forum! Balen dat je zoveel problemen hebt (gehad) met jouw telefoon. Graag laat ik voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Tja, dat je foto's en waardevolle bestanden kwijt bent geraakt ligt aan je eigen. Het is raadzaam om regelmatig een backup te maken. Zeker als er waardevolle foto's en bestanden op staan.

De meeste providers hebben wel een coulance als een toestel meerdere keren naar de reparatie is geweest. Dit is vaak als het toestel voor hetzelfde defect binnen een bepaalde tijdsbestek naar de reparatie is geweest.

Hoeveel keer is je toestel naar de reparatie geweest?
Voor hetzelfde defect? Uit je bericht maak ik op van niet.
Badge
@Ruud_H,,

Welkom op het forum! Balen dat je zoveel problemen hebt (gehad) met jouw telefoon. Graag laat ik voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Reageer