beantwoord

LG G3 beeldscherm voor helft stuk

• 16 april 2018
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo,

sinds een aantal maanden geeft het beeldscherm van mijn LG G3 voor de helft hele rare wit en gekleurde strepen. Hierdoor kan ik de rechterkant van mijn beeldscherm helemaal niet meer zien. Het beeldscherm functioneert nog wel: Als ik op de kant met de strepen druk, opent er nog steeds een app oid. Eerst kwam het probleem zo nu en dan voor. Als ik de batterij erin en eruit deed, werkte mijn mobiel weer voor een poosje, maar nu laat het alleen nog maar die strepen zien. Is er een oplossing voor dit probleem?

Met vriendelijke groeten,

Ilse Tromp
icon

Beste antwoord door Koffiemok 16 april 2018, 11:48

@IlseTr Uit je omschrijving op te maken lijkt het me een hardware issue. Je zou in ieder geval kunnen proberen het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel éérst een back-up voor je dit doet. Hulp hiervoor vind je terug op toestelhulp.

Heeft dit niet geholpen dan zou je het toestel ter reparatie aan kunnen bieden. Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie. Lees alle voorwaarden over reparatie op deze pagina.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@IlseTr Uit je omschrijving op te maken lijkt het me een hardware issue. Je zou in ieder geval kunnen proberen het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel éérst een back-up voor je dit doet. Hulp hiervoor vind je terug op toestelhulp.

Heeft dit niet geholpen dan zou je het toestel ter reparatie aan kunnen bieden. Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie. Lees alle voorwaarden over reparatie op deze pagina.
Bedankt voor uw reactie. Weet u ook hoeveel zo'n reparatie kost? Mijn garantie is namelijk al verlopen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ilse, wat ontzettend balen dat je scherm niet meer is wat het geweest is 😞. Ik sluit me bij Koffiemok aan dat het lijkt op een hardware issue. Wanneer je je telefoon ter reparatie aanbiedt, dan ontvang je een prijsopgave. Hoeveel het kost, dat durf ik je op voorhand niet te zeggen. Dat ligt ook aan de onderdelen die nodig zijn bijvoorbeeld. Heb je zo voor nu voldoende informatie?
Houdt wel rekening met onderzoekskosten als je niet laat repareren. Vanwege de kosten bv.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reparatie-eigen-telefoon.htm

Je kan ook bij een lokale, goed bekend staande, winkel een prijsopgave vragen. De garantie is toch al verlopen.
Reputatie 6
Badge +7
Dank voor de goede aanvullingen @nelly jacoba 🙂.

Reageer