beantwoord

Levertijd iPhone 8

• 24 november 2018
  • 12 reacties
  • 434 keer bekeken

Zojuist een bestelling geplaatst en nu blijkt dat de i phone 8 momenteel niet leverbaar is . Op wat voor termijn verwachten jullie dat deze weer leverbaar is ? Mvg
icon

Beste antwoord door Noa3006 29 november 2018, 12:23

Hallo ik heb gebeld met Telfort en ze verwachten dat het toestel voor 7 dec geleverd word ongeveer ik hoopte deze graag voor de kerst te hebben dus ik kan best even wachten hoor bedankt voor het meedenken allemaal
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Noa3006, welkom op het Forum . Het gaat hier om een iPhone 8 64GB in de kleur goud toch? Deze is inderdaad in mindere mate beschikbaar. Ik durf op dit moment niet exact te zeggen wanneer deze weer beschikbaar is. Ik hoop daar morgen meer over te kunnen zeggen en dan kom ik er bij je op terug.
Dankuwel
Reputatie 8
Badge +12
Ik ben nog even op onderzoek geweest. Het toestel is helaas nog niet op voorraad. We wachten weer op levering vanuit Apple. Zodra het toestel weer beschikbaar is, dan krijg je daarover bericht van ons. Mocht je ondertussen nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
@Noa3006

Je kan ook je huidige bestelling annuleren en bij bv Belsimpel bestellen.
https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-8/64gb-gold
Ook bij hen kan je een Telfort abo nemen of verlengen.
Wel je Telfort bestelling annuleren!
Kan dat ook als je hebt gekozen voor over te stappen van provider ?
Vast wel
Zou Belsimpel even kontakten.
Had ik geprobeerd maar kreeg niemand eraan ....
Probeer morgen nog eens
Ze zouden tot 23.30 open moeten zijn.
Facebook of Twitter een optie?
Reputatie 8
Badge +12
Dat is ook zeker een optie, dan moeten zij het toestel natuurlijk wel op voorraad hebben. Je kan via een derde partij bijvoorbeeld ook een abonnement aanvragen bij ons. Verschil is, mocht er iets mis zijn met het toestel, dan loopt reparatie via Belsimpel en niet via ons. Voor vragen over het abonnement ben je uiteraard bij ons aan het juiste adres.

In ieder geval zodra er meer duidelijkheid komt over de levering van jouw toestel, dan hoor je dat van ons.
Hallo ik heb gebeld met Telfort en ze verwachten dat het toestel voor 7 dec geleverd word ongeveer ik hoopte deze graag voor de kerst te hebben dus ik kan best even wachten hoor bedankt voor het meedenken allemaal
Reputatie 8
Badge +12
Het is een mooi kerstcadeau! Alvast heel veel plezier ervan en mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer