beantwoord

Levertijd iPhone 7 Plus

• 18 september 2019
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

wat is de huidige levertijd van de iphone 7 plus (zwart 32Gb.) of wanneer worden ze uitgeleverd?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 september 2019, 11:26

Hoi @WilcoKip, welkom op ons forum! 🙂 Leuk om te lezen dat je hebt verlengd en dat je nog bij ons blijft. Ik snap dat je je nieuwe telefoon graag zo snel mogelijk wilt hebben.

Ik heb voor je nagekeken hoe het zit met de voorraad van de Iphone 7 Plus zwart 32 GB. Hij is momenteel niet op voorraad, de verwachting is dat de voorraad in de komende twee weken aangevuld wordt en je toestel dan wordt verstuurd. Je ontvangt een e-mail zo gauw je nieuwe toestel naar je toe komt 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @WilcoKip, welkom op ons forum! 🙂 Leuk om te lezen dat je hebt verlengd en dat je nog bij ons blijft. Ik snap dat je je nieuwe telefoon graag zo snel mogelijk wilt hebben.

Ik heb voor je nagekeken hoe het zit met de voorraad van de Iphone 7 Plus zwart 32 GB. Hij is momenteel niet op voorraad, de verwachting is dat de voorraad in de komende twee weken aangevuld wordt en je toestel dan wordt verstuurd. Je ontvangt een e-mail zo gauw je nieuwe toestel naar je toe komt 🙂
Ik heb de 7plus geannuleerd omdat ze mij niet konden melden wat de levertijd was, Ben overgestapt op KPN die mij wel kon vertellen wat de levertijden zijn en heb voor de iPhone 8 gekozen.
Dit onderwerp mag van mij worden gesloten. Dank voor uw reacties.

Reageer