beantwoord

Levertijd iPhone 11

• 2 december 2019
  • 12 reacties
  • 227 keer bekeken

Beste Telfort,

Bij alle kleuren van de iPhone 11 staat vermeld:
“Deze kleur is beperkt beschikbaar”
Wat houdt dit precies in? Is er een langere levertijd voor alle kleuren, zo ja: welke levertijd ongeveer? Of worden geen van de getoonde kleuren geleverd. zo ja: welke kleur van de iPhone 11 wordt geleverd na bestelling.

Vriendelijke groeten, Erika

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 december 2019, 08:44

Hallo @erikavanwijk, welkom bij ons op het forum. De iPhone 11 blijft een populair toestellen inderdaad. De kleur die je gekozen hebt zal je krijgen, daar veranderd natuurlijk niets aan. Voor verschillende modellen verwachten we op verschillende momenten nieuwe leveringen, dus het hangt er ook vanaf welke kleur en model je precies hebt besteld. Voor de meeste iPhone's waarvoor we wachten op een nieuwe levering verwachten we deze in deze week. Op het moment dat jouw toestel wordt verzonden krijg je daar bericht van. Ook kan je de status volgen in de bestelstatus.
Welke heb je precies besteld? Dan kan ik de specifieke volgende levering bekijken.

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @erikavanwijk, welkom bij ons op het forum. De iPhone 11 blijft een populair toestellen inderdaad. De kleur die je gekozen hebt zal je krijgen, daar veranderd natuurlijk niets aan. Voor verschillende modellen verwachten we op verschillende momenten nieuwe leveringen, dus het hangt er ook vanaf welke kleur en model je precies hebt besteld. Voor de meeste iPhone's waarvoor we wachten op een nieuwe levering verwachten we deze in deze week. Op het moment dat jouw toestel wordt verzonden krijg je daar bericht van. Ook kan je de status volgen in de bestelstatus.
Welke heb je precies besteld? Dan kan ik de specifieke volgende levering bekijken.

Hallo @Jasper - Telfort ,

Bedankt voor je toelichting. Ik wil de witte of mintgroene variant bestellen, afhankelijk van de verwachte levertijd. 

Vriendelijke groeten, Erika

Reputatie 8
Badge +11

Beide kleuren staan niet op de lijst waarbij we een nieuwe levering verwachten, dat betekent dat er vanmorgen nog voldoende voorraad was. Als je de bestelling nu zou doen verwacht ik dat je het toestel vrij snel zult ontvangen.

Hi @Jasper - Telfort ,

Ik was deze berichtjes aan het lezen en heb hier een vraag over. Ik heb zelf gisteravond een witte iPhone 11 besteld bij een vereniging, maar er staat bij mijn ‘bestel informatie’ dat deze niet op voorraad is. Ik lees hier dat u zegt dat er wel genoeg voorraad zou moeten zijn? klopt dit? 

Ik hoor het graag! 

Ik bedoel verlenging ipv vereniging… (: 

Beste @Jasper - Telfort ,

Vanmiddag heb ik de iPhone 11 in het wit besteld, hierbij stond vermeld dat deze op voorraad was (voor 21.00 uur besteld, de volgende dag geleverd). In ‘Mijn bestelling’ staat nu: “De Apple iPhone 11 64GB Wit is op dit moment niet op voorraad.” Kun jij nagaan wanneer de volgende levering verwacht wordt en of deze bestelling daar ook bij zit?

Alvast bedankt voor je reactie, Erika 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Daphne_Bakker, ik zie dat je hier zelf al een topic over had aangemaakt. Bart heeft je daar al een antwoord gegeven, het is makkelijker om jouw vraag daar te houden, dan blijft het overzichtelijker.

Op de lijst van gisteren staat die iPhone nog steeds als voldoende op voorraad @erikavanwijk, ik heb er nog geen update van. Daardoor heb ik op dit moment ook geen zicht op een nieuwe levering. Ik zal de lijst voor je in de gaten houden en als ik meer weet deel ik het met je.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @erikavanwijk, de witte iPhone 64GB is vanmorgen wel op de lijst verschenen. Er zijn blijkbaar veel bestellingen van gedaan waardoor we nu op een nieuwe levering moeten wachten. We verwachten over 2 weken een nieuwe levering voor dit model.

Goedemorgen @Jasper - Telfort ,

Fijn dat je mij op de hoogte brengt van de levertijd. Helaas is deze langer dan verwacht.
Door de nieuwe levertijd kan ik de telefoon misschien niet zelf in ontvangst nemen. Kunnen de buren het pakket aannemen of kan ik tzt een ander afleveradres doorgeven?

Alvast bedankt voor je reactie, Erika

Reputatie 8
Badge +11

Het is inderdaad ook langer dan ik had verwacht, toen ik de dag ervoor keek leek het toestel nog op voorraad te zijn. Bij een verlenging kan het toestel door iemand anders in ontvangst worden genomen, maar wel op het bij ons bekende adres. Een ander afhaaladres (een PostNL-punt) doorgeven kan enkel bij het plaatsen van de bestelling, op een later moment kan dat niet gewijzigd worden.

Dan hoop ik dat het toestel sneller geleverd wordt dan nu wordt aangegeven.

Vriendelijke groet,
Erika

Reputatie 8
Badge +11

Ik hoop het ook Erika, maar we zullen het meemaken. Zodra jouw toestel geleverd kan worden zal je daar een bericht over krijgen, die wordt automatisch gestuurd op dat moment. Dat is de snelste indicatie dat het er aan komt.

Reageer