beantwoord

Levertijd iPhone 11

• 16 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 298 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gister een abonnement afgesloten en daarbij een nieuw iPhone 11 besteld. Na de de bestelling geplaatst te hebben, krijg ik een mail waarin staat dat het toestel niet leverbaar is. Wat ik al erg vervelend vind. Dit had ik graag geweten voordat ik de bestelling plaatsten. Graag wil ik weten wanneer ik de iPhone 11 geleverd gaat worden.

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 oktober 2019, 09:41

Hoi @Jnnyy, welkom op het forum. Leuk dat je je abonnement hebt verlengd met een iPhone! :slight_smile:  Het is een heel populair toestel, waardoor de voorraad die we van Apple hadden gekregen niet toereikend was. Voor de verschillende iPhone 11 modellen wachten we op een nieuwe levering, later deze maand en volgende maand, afhankelijk van het specifieke model waar je voor hebt gekozen. De bestellingen die het eerst geplaatst zijn zullen eerst geleverd worden, wanneer jij precies aan de beurt bent kunnen we niet zien. Op het moment dat jouw toestel verstuurd zal worden krijg je daar een bericht over. Ook kan je de status in de bestelstatus volgen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jnnyy, welkom op het forum. Leuk dat je je abonnement hebt verlengd met een iPhone! :slight_smile:  Het is een heel populair toestel, waardoor de voorraad die we van Apple hadden gekregen niet toereikend was. Voor de verschillende iPhone 11 modellen wachten we op een nieuwe levering, later deze maand en volgende maand, afhankelijk van het specifieke model waar je voor hebt gekozen. De bestellingen die het eerst geplaatst zijn zullen eerst geleverd worden, wanneer jij precies aan de beurt bent kunnen we niet zien. Op het moment dat jouw toestel verstuurd zal worden krijg je daar een bericht over. Ook kan je de status in de bestelstatus volgen.

Ik heb het zelfde meegemaakt vandaag met een iohone 8 plus. Ik heb gebeld en wat blijkt de telefoon is niet leverbaar en bijna alle telefoons die op de verlengaanbieding staan zijn niet meer leverbaar vertelde deze mevrouw omdat ze overgenomen worden door kpn en ik moest dan maar over gaan naar kpn maar moet dan wel aansluitkosten betalen enz omdat ik dan een nieuw contract aan ga. Ik vind het zeer teleurstellend dat er telefoons worden aangeboden en je ze gewoon kunt bestellen en dan blijkt achteraf dat de telefoons er niet zijn. En als je dan bij ne bestel status gaat kijken er dan staan de telefoon is nu niet op voorraad u krijgt een mail als de telefoon er weer is... nou als ik niet had gebeld had ik mischien wel weken zitten wachten voor niks

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Nonamanis84, het verhaal dat het komt door de samengang (geen overname, we zijn sinds 2005 al onderdeel van KPN) met KPN is niet waar. KPN en wij werken vanuit dezelfde voorraad, als een toestel bij ons niet op voorraad is, is deze dat bij KPN dus ook niet. Ik zie dat je hierover ook een eigen topic hebt aangemaakt, mijn collega Bart heeft je daar van antwoord voorzien. Om het overzichtelijk te houden is het beter om jouw situatie daar verder te bespreken :slight_smile:

Reageer