Leveringsproblemen Galaxy Note

• 19 februari 2012
  • 1 reactie
  • 2330 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn naam is Marcel van Duuren ben inmiddels 2 jaar klant bij telfort.

Mijn huidige telefoon is een Galaxy S maar mijn abbonement loopt eind deze maand af, dus wil ik graag een nieuwe telefoon. Ik heb daarom iemand van de verlengingsafdeling aan de telefoon gehad en heb een leuk aanbod gekregen om de Galaxy Note te nemen. Deze heb ik dus ook gekozen maar nu het volgende probleem. Op 23-01-2012 heb ik de afspraak gemaakt en zou de telefoon op 27-01-2012 binnenkrijgen.
We zitten nu op 19-02-2012 en ik heb nog steeds geen telefoon binnen!

Nou heb ik al twee keer naar de klantenservice gebelt. De eerste keer krijg ik iemand aan de telefoon die de hele tijd "Kan ik geen uitspraken over doen" tegen mij zegt. Wat ik totaal niet klantgericht vindt dus dit telefoon gesprek was ook snel over want er werd mij toch niks verteld. Het tweede telefoon gesprek kwam ik al wat verder mee toen kreeg ik iemand aan de telefoon die mij vertelde dat er leverings problemen zijn met Samsung en dat de telefoon in week 6 of week 7 echt zou komen vandaag is het einde van week 7 dus morgen is het week 8 en ik heb nog steeds niks gehoord van telfort.

Ik ben erg benieuwd of ik de enige ben met dit probleem en ik zou graag willen weten wat ik hier nu nog meer mee kan, want ik heb klantenservice gebelt en ben ook langs de winkel gegaan maar niemand kan me helpen. Ik wil die telefoon nu gewoon graag hebben vind dat ik er nou lang genoeg op heb gewacht.

Met vriendelijke groet,
Marcel van Duuren

1 reactie

Badge +7
Graag laat ik voor u uitzoeken wat de status is. Maak in een privébericht uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar.

Update 16.19 uur: Wij hebben de Samsung Galaxy Note vandaag binnengekregen. De orderstatus van uw bestelling is aangepast (zie telfort.nl/status). Uw telefoon wordt zo snel mogelijk door ons verzonden. Zodra wij de bestelling versturen, ontvangt u een e-mail.

Laïla

Reageer