beantwoord

Levering Samsung S10e

• 22 juli 2019
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Hallo,

afgelopen vrijdag heb ik online het toestel Samsung S10e (groen) besteld. Ik heb de melding gekregen dat dit toestel tijdelijk niet op voorraad is.
Ik vroeg me af hoe tijdelijk dit is (dagen,weken,maanden)?
Met andere woorden: wanneer kan ik mijn toestel ongeveer verwachten? :-)

gr. Petra
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 juli 2019, 12:17

Hoi @Petra25, fijn dat je toestel toch al snel verzonden is 🙂 Goed dat je navraag doet, want als een toestel niet op voorraad is kan de levertijd erg verschillen. In dat geval had ik dat voor je kunnen opzoeken, maar ik ben blij dat je niet hoeft te wachten!

Ik zie dat je pakje klaar ligt op het door jou gekozen servicepunt. Veel plezier gewenst met je nieuwe toestel en als je vragen hebt, laat het gerust weten.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kan je bestelling annuleren en bij belsimpel.nl bestellen, ook met abonnement.
Daar is de telefoon wél op voorraad...
Dank voor je reactie Kees-Jan! Heb gekeken op belsimpel.nl en het lijkt inderdaad te kunnen, maar ik betaal dan wel €50,- meer aan eenmalige toestelkosten. Dat vind ik best veel!🤔
Reputatie 8
Badge +17
Ik kijk altijd naar de totale prijs.
Dus maandlasten + eenmalige kosten.

Belsimpel is dan vaak de voordeligste..

En meestal hebben zij ook alle toestellen op voorraad!
Maandlasten waren in dit geval gelijk. Maar heb zojuist de bevestiging ontvangen dat mijn telefoon vandaag wordt verstuurd, dus ‘probleem’ opgelost! 😀
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Petra25, fijn dat je toestel toch al snel verzonden is 🙂 Goed dat je navraag doet, want als een toestel niet op voorraad is kan de levertijd erg verschillen. In dat geval had ik dat voor je kunnen opzoeken, maar ik ben blij dat je niet hoeft te wachten!

Ik zie dat je pakje klaar ligt op het door jou gekozen servicepunt. Veel plezier gewenst met je nieuwe toestel en als je vragen hebt, laat het gerust weten.

Reageer