beantwoord

Levering Nokia 8 via Telfort

• 28 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 609 keer bekeken

Nokia 8

Via diverse sites zie ik de nieuwe Nokia 8 aangeboden worden als pre-order.
Ook via de site van Belsimpel
https://www.belsimpel.nl/nokia/nokia-8-glossy-blue/abonnement

Kan iemand mij vertellen wanneer deze via Telfort beschikbaar komt ?
Zou graag mijn simonly willen verlengen naar een abo met toestel.

Mvg
Robbie
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 augustus 2017, 19:17

Hoi Robbie_H, welkom op het forum. Ik kan je nog niet zeggen wanneer de Nokia 8 bij Telfort beschikbaar komt. Het is zelfs zo dat ik je nog niet kan zeggen of deze bij Telfort beschikbaar gaat komen. Voor een actueel overzicht van onze toestellen, verwijs ik je graag naar deze pagina. Als je het toestel zo snel mogelijk wilt hebben, dan kan je het beste de raad van Enterprise opvolgen en via Belsimpel de telefoon bestellen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Ik zou hem maar gelijk bij belsimpel bestellen, ik weet vrijwel zeker dat die eerder gaat leveren dan Telfort... 😉
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Robbie_H, welkom op het forum. Ik kan je nog niet zeggen wanneer de Nokia 8 bij Telfort beschikbaar komt. Het is zelfs zo dat ik je nog niet kan zeggen of deze bij Telfort beschikbaar gaat komen. Voor een actueel overzicht van onze toestellen, verwijs ik je graag naar deze pagina. Als je het toestel zo snel mogelijk wilt hebben, dan kan je het beste de raad van Enterprise opvolgen en via Belsimpel de telefoon bestellen.
@Wieger is hier al iets meer over bekend? Of dan inderdaad toch maar bestellen via belsimpel of mobiel.nl in plaats van via de Telfort site?

Mvrgr, Tjalling
Gewoon via Belsimpel.
Net als 11 maanden geleden al geadviseerd.
Hoogstwaarschijnlijk nog goedkoper ook.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Tjalling, hier is nog geen verdere informatie over bekend. Zoals nelly jacoba zegt kan je het toestel bestellen via Belsimpel, dan krijg je het toestel via hun en zal het abonnement nog gewoon via ons kunnen blijven lopen 🙂

Reageer