beantwoord

Levering Iphone X

• 8 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Op vrijdag 2 augustus heb ik mijn abonnement verlengd met daarbij een Iphone X. Vrijwel direct daarna kreeg ik een email dat het toestel momenteel niet op voorraad is. Nu bijna een week later is de status van de bestelling nog hetzelfde. Kunt u mij een indicatie geven van de levertijd? Gaat dit om dagen, weken of maanden? Is het toestel misschien in een andere kleur wel op voorraad? Dat zou voor mij een goede oplossing kunnen zijn.
Dank voor uw reactie.
Vriendelijke groet,
Marieke
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 augustus 2019, 14:29

Hoi @mariekeheefteenvraag, welkom.

Ik kan mij goed voorstellen dat je na een week graag wilt weten waar het toestel blijft. Ik ben dan ook eens gaan kijken hoe het ervoor staat. Ik zie dat je een iPhone X 64 GB Zilver hebt besteld. Ik ben dan even op zoek gegaan. Ik ben er echter achtergekomen dat het toestel dat je besteld hebt niet meer op voorraad is omdat het niet meer leverbaar is. We krijgen deze ook niet meer terug helaas. Het spijt me.

Je kunt nu via Mijn bestelling de keuze maken voor een ander toestel. Een andere optie is om de order te laten annuleren en een nieuwe in te leggen. Als je dit wil, dan mag je even contact zoeken met mijn colleaga's op 088-7650072.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @mariekeheefteenvraag, welkom.

Ik kan mij goed voorstellen dat je na een week graag wilt weten waar het toestel blijft. Ik ben dan ook eens gaan kijken hoe het ervoor staat. Ik zie dat je een iPhone X 64 GB Zilver hebt besteld. Ik ben dan even op zoek gegaan. Ik ben er echter achtergekomen dat het toestel dat je besteld hebt niet meer op voorraad is omdat het niet meer leverbaar is. We krijgen deze ook niet meer terug helaas. Het spijt me.

Je kunt nu via Mijn bestelling de keuze maken voor een ander toestel. Een andere optie is om de order te laten annuleren en een nieuwe in te leggen. Als je dit wil, dan mag je even contact zoeken met mijn colleaga's op 088-7650072.

Reageer