beantwoord

Lekker systeem om je klachten aan de man tebrengen...

• 13 april 2017
  • 2 reacties
  • 484 keer bekeken

hallo. enige dagen geleden is mijn telefoon zoekgeraakt en heb dit direct gemeld.
Nu enige dagen later heb ik van jullie een nieuwe sim card en deze moet geactiveert worden.
Maar helaas gaat dit niet, als ik online ga dan moet ik inloggen en daar gaat het fout.
Ik weet namelijk mijn wachtword niet meer dus dan moet ik een wachtword aanvragen en dat krijg je via een sms of mail binnen FOUT want mijn simcard is niet geactiveert dus zippo geen sms en geen mail.
Dus heb ik jullie gebeld, alles door gegeven en tot slot moest ik het nummer geven dat op de simcard staat maar helaas had ik die niet bij me op dat moment.
Dus de dag er op weer gebeld .
Eerst kom ik er door heen, krijg een medewerker aan de lijn en kon mij niet horen dus weer opgehangen.
Als test gebeld naar iemand anders en daar was geen probleem mee.
Dus weer jullie gebeld, kwam weer bij een medewerker terecht en word de verbinding gewoon afgebroken en ben ik weer af bij het begin.
Ik heb dit nu meerdere keren gehad.
Ik word hier dood ziek van en weer zijn jullie in gebreken van jullie service en hulp .

Ik blijf niet bellen kost me alleen maar geld en ergenis.
Ik wil gewoon domweg me tel nummer activeren meer niet. Dus ik doe het nu via mail. jullie mogen mij gaan bellen.

Via mail lol gaat dus ook niet.
want aan het einde van je klacht oet je inloggen en dat GAAT NIET.

Ik dacht later weet je wat ik doe een klacht indienen via de gegeven van een kennis.
Klacht geopend en de klacht ingevuld met bijna de zelfde mail als wat ik hier nu type.
Aan het einde ,oet je tocht weer inloggen om je klacht teversturen ik heb zijn of haar gegevens gebruikt, krijg ik de melding gegevens niet goed GAAT WEER LEKKER.
Ik heb een tweede pagina geopend en met de zelfde gegeven ingelogt en dat werkte wel geen probleem kan overal bij en overal kijken. Ik weer uitgelogt terug naar mijn klacht en wat denken jullie weer de zelfde rot melding dat de gegevens niet kloppen.
Ik heb dit meerdere keren herhaalt en elke keer het zelfde gezeik.

Kortom je bent klant en word overal om de tuin heen geleid en terug gebracht naar bellen zodat je geld uit moet geven om je probleem optelossen.
Ik snap alzo niet waarom je niet je eigen email kan gebruiken om antwoorden tekrijgen op je problemen of herstel van inloggegevens inplaats van dat jullie die crap onder jullie beheer houden.
bij games werkt dat ook zo en kan je heel simpel je wachtwoorden en gegevens herstellen.
( systeem werkt altijd en games staan bekent onder de beste beveiliging die je maar kan hebben)
op jullie mannier heb je dus nooit geen eigen inbreng op je gegevens en antwoorden.
Alles moet via telfort en kost je altijg geld..

Ik vewacht hier om eerlijk tezijn weinig goed van omdat erdere klachten dom weg niet verholpen worden dus ik ben benieuwd.
icon

Beste antwoord door Michael 13 april 2017, 16:48

Hi Peter, enorm frustrerend als het domweg activeren van de simkaart zoveel bloed, zweet en tranen kost. Ik kan me je ergernissen goed voorstellen! Ik had de simkaart ook via het forum voor je kunnen activeren, maar dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Ik neem jouw opmerkingen en klacht mee de organisatie in met de hoop dat dit bij een incident blijft.

Voor nu: veel plezier ervan en vanzelfsprekend, mijn excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

2 reacties

Ik heb het zelf opgelost door naar een winkel tegaan en daar was het in 2min gepiept.
Maar wat betreft telfort zelf erg slecht zal na mijn contrackt ook niet meer voor telfort gaan
Reputatie 8
Badge +2
Hi Peter, enorm frustrerend als het domweg activeren van de simkaart zoveel bloed, zweet en tranen kost. Ik kan me je ergernissen goed voorstellen! Ik had de simkaart ook via het forum voor je kunnen activeren, maar dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Ik neem jouw opmerkingen en klacht mee de organisatie in met de hoop dat dit bij een incident blijft.

Voor nu: veel plezier ervan en vanzelfsprekend, mijn excuses voor het ongemak.

Reageer