beantwoord

Leentoestel huren tijdens reparatie

• 11 mei 2017
  • 1 reactie
  • 962 keer bekeken

Er wordt bij reparatie geen leentoestel meer aangeboden heb ik begrepen, is het dan wel mogelijk om een huurtoestel te krijgen? Als de reparatie twee weken of mer duurt dan wil ik er best wel voor betalen om bereikbaar te blijven.
Overigens, lopen de abokosten gewoon door tijdens de reparatieperiode? Ik kan dan geen gebruik maken van het toestel, en wanneer dat niet mijn schuld is dan neem ik aan dat het toestelbedrag van het abo tijdelijk wordt stopgezet.

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 11 mei 2017, 13:45

Je toestel is jouw eigendom en hier dien je zelf voor (tijdelijke) vervanging te zorgen. Het hebben van een kapot toestel staat los van het beschikbaar stellen van een service (bellen & internet) door Telfort. Je moet dus gewoon betalen voor de periode dat je geen gebruik maakt van je toestel.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Je toestel is jouw eigendom en hier dien je zelf voor (tijdelijke) vervanging te zorgen. Het hebben van een kapot toestel staat los van het beschikbaar stellen van een service (bellen & internet) door Telfort. Je moet dus gewoon betalen voor de periode dat je geen gebruik maakt van je toestel.

Reageer