leaseprijs galaxy TAB3 8 4G 16GB

  • 13 november 2013
  • 9 reacties
  • 1968 keer bekeken

is de tab3 niet veel te duur geprijsd in de shop ?

een 24 maanden lease kost nu 21 euro, dat is 504 euro + nog een 60 euro afkoopsom, de winkelwaarde is echter 395,- (staat voor 420,- als verkoopprijs in de telfortshop) ter vergelijking een S3 met een telfort prijs van 410,- euro least voor 15 euro)

http://shop.telfort.nl/telfort/RAPRD/Samsung-Galaxy-Tab3-8-4G/0000519st.html

http://shop.telfort.nl/telfort/RAPRD/Samsung-Galaxy-S3-metallic-blue/0000098st.html


12,5 / 22 euro voor een 24 / 12 maands lease zou een betere lease zijn.

9 reacties

Badge +2
Voor die 21 heb je huidig ook de Tab3 10.1 inch, maar frappant dat de 8 inch op dezelfde prijs staat idd.
ja dan is 10.1 een gunstigere aanbod, maar nog duur, je kan al een 10inch lte kopen voor 455,- , dus waarom zou je voor 480 kopen of voor 564,- gaan leasen?

http://shop.telfort.nl/telfort/RAPRD/Samsung-Galaxy-Tab3-10.1-4G-wit/0000531st.html

telfort moet echt eens wat doen haar prijzen. je zou denken dat de kpn groep wel betere inkoopprijzen kan uit onderhandelen, maar misschien zijn ze te druk met de beurs overnames.
Badge +2
ja dan is 10.1 een gunstigere aanbod, maar nog duur, je kan al een 10inch lte kopen voor 455,- , dus waarom zou je voor 480 kopen of voor 564,- gaan leasen?

http://shop.telfort.nl/telfort/RAPRD/Samsung-Galaxy-Tab3-10.1-4G-wit/0000531st.html

telfort moet echt eens wat doen haar prijzen. je zou denken dat de kpn groep wel betere inkoopprijzen kan uit onderhandelen, maar misschien zijn ze te druk met de beurs overnames.


Je vergeet dat KPN (Telfort) geen webshop is, en dus ook winst moet maken om juist bijv een beurs overname te voorkomen...
een webshop, zeker een officiële samsung dealer maakt gewoon winst op een 455,- als verkoopprijs, en ze geven wederverkopers zelfs 3% commissie, dus waarom zou telfort de hoofdprijs moeten vragen? de telfort prijzen kloppen soms  niet met de markt. maar je hebt gelijk, was telfort maar een gewone webwinkel met normale toestelprijzen.
Badge +2
een webshop, zeker een officiële samsung dealer maakt gewoon winst op een 455,- als verkoopprijs, en ze geven wederverkopers zelfs 3% commissie, dus waarom zou telfort de hoofdprijs moeten vragen? de telfort prijzen kloppen soms  niet met de markt. maar je hebt gelijk, was telfort maar een gewone webwinkel met normale toestelprijzen.


Je vergelijkt nu losse koop tov koop met aanvullende service. Dat is niet vergelijkbaar. Of jij die service een meerwaarde vindt, dat is aan jezelf. Je bent dan ook niet verplicht de tablet te leasen, je kan deze ook los kopen.

Punt waarop ik persoonlijk het met je eens ben, is dat de prijs van de 8 inch wel erg hoog overkomt. Desalniettemin kan ook dat een keuze zijn.
bij de losse verkoop zijn ze trouwens de thuiskopie vergeten.

koop met aanvullende service ?  ik lees nergens dat er een ophaaldienst of leentoestel dienst tijdens reparatie enz, maar misschien heb ik informatie gemist. Zoals ik het nu lees beperkt telfort juist consumentenrechten. Zo mag je kennelijk eenhttps://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Klant-worden-en-overstappen/Kopen-en-bestellen#Overige vragen niet meer omruilen in de winkel en DOA online aankopen moeten binnen 3 werkdagen retour gemeld worden. elders heb je gewoon recht op een werkend toestel en als reparatie niet lukt een nieuwe en kun je binnen 7/14 dagen je aankoop thuis bekijken en zonder opgave retourneren, defect of niet.
Badge +2
bij de losse verkoop zijn ze trouwens de thuiskopie vergeten.

koop met aanvullende service ?  ik lees nergens dat er een ophaaldienst of leentoestel dienst tijdens reparatie enz, maar misschien heb ik informatie gemist. Zoals ik het nu lees beperkt telfort juist consumentenrechten. Zo mag je kennelijk eenhttps://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Klant-worden-en-overstappen/Kopen-en-bestellen#Overige vragen niet meer omruilen in de winkel en DOA online aankopen moeten binnen 3 werkdagen retour gemeld worden. elders heb je gewoon recht op een werkend toestel en als reparatie niet lukt een nieuwe en kun je binnen 7/14 dagen je aankoop thuis bekijken en zonder opgave retourneren, defect of niet.


Ieder zijn mening, indien je serieus wilt bestellen raad ik je aan de Telfort verkooplijn te bellen en je bedenkingen voor te leggen. Zo niet, dan begrijp ik niet waarom je dit topic hebt geopend. Maar goed, ik ben ook maar eens mens.
kan webcare het uitleggen ?
Badge +2
kan webcare het uitleggen ?


Dat betwijfel ik, dit is iets voor de verkoop afdeling, die dat met alle plezier kan uitleggen aan potentieel geinteresseerde klanten :)
't Is een 0800-nummer, dus leef je uit!

Reageer