beantwoord

Krijg nieuwe simkaart niet geactiveerd

  • 21 maart 2018
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb mijn contract verlengt met een nieuwe telefoon. Daar zit een nieuwe simkaart in maar deze krijg ik niet geactiveerd. Hij activeerd zich ook niet vanzelf zoals op de site vermeld wordt. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Deborah 22 maart 2018, 10:27

Hoi pfff, welkom op het forum. Dat is natuurlijk onhandig. Het kan kloppen dat het niet lukt om je simkaart zelf te activeren. Er is namelijk iets niet goed gegaan met een aantal simkaarten! Kun je je simkaartnummer delen? Dan activeer ik de simkaart voor je 😳.
Bekijk reactie

3 reacties

Is je verlening al ingegaan?
Ja op 21-3
Reputatie 4
Badge +10
Hoi pfff, welkom op het forum. Dat is natuurlijk onhandig. Het kan kloppen dat het niet lukt om je simkaart zelf te activeren. Er is namelijk iets niet goed gegaan met een aantal simkaarten! Kun je je simkaartnummer delen? Dan activeer ik de simkaart voor je 😳.

Reageer