beantwoord

Kosten Samsung S3

• 3 april 2014
  • 11 reacties
  • 1089 keer bekeken

Goedemiddag,

Wat zijn ongeveer de overname kosten van een Samsung S3 als ik eind oktober mijn abonnement weer verleng?
De mobiel zelf is als nieuw.

mvg,

Willem
icon

Beste antwoord door Denise 3 april 2014, 15:57

@willemc,

Je kunt het overnamebedrag zes maanden van te voren inzien via Mijn Telfort. Dit wordt gebaseerd op de huidige tweedehandswaarde van het toestel op dat moment.

Denise
Bekijk reactie

11 reacties

Badge +2
Goedemiddag,

Wat zijn ongeveer de overname kosten van een Samsung S3 als ik eind oktober mijn abonnement weer verleng?
De mobiel zelf is als nieuw.

mvg,

Willem

Dat kan je ongeveer 5 maanden voor einde zien in je eigen Mijn Telfort omgeving.
Laat ik mijn vraag aanpassen: 'wat is de prijs nu als je een Samsung S3 wilt overnemen van een lease contract'?
Reputatie 3
Badge +1
@willemc,

Je kunt het overnamebedrag zes maanden van te voren inzien via Mijn Telfort. Dit wordt gebaseerd op de huidige tweedehandswaarde van het toestel op dat moment.

Denise
Ik geef het op...
Badge +2
Ik geef het op...

Ik snap de ogenschijnlijke frustratie niet. Aan het einde van de maand kan je in je eigen Mijn Telfort omgeving precies zien wat het voor jou kost, niet wat een 'algemene' inschatting is...
Reputatie 1
Badge
Ik denk dat hij bedoelt of dat een redelijke en gangbare prijs is op de tweedehandsmarkt.
Reputatie 8
Badge +16
Laat ik mijn vraag aanpassen: 'wat is de prijs nu als je een Samsung S3 wilt overnemen van een lease contract'?

Deze vraag lijkt me duidelijk... welke prijs zou Telfort hanteren als iemand vandaag zijn S3 wil overnemen aan het einde van het contract.

En daar is geen antwoord op gegeven...
Badge +2

Deze vraag lijkt me duidelijk... welke prijs zou Telfort hanteren als iemand vandaag zijn S3 wil overnemen aan het einde van het contract.

En daar is geen antwoord op gegeven...

De vraag is duidelijk, het antwoord is minder eenvoudig te geven. Er wordt namelijk op het moment van overname gekeken naar de tweede handswaarde van dat moment. Een indicatie van nu heeft dus geen effect, want in de mobiele telecom wereld veranderen zaken zo hard dat prijzen hard kunnen fluctuereren. 

Daarom is de klant simpelweg het beste af door vanaf 6 maanden voor einde te kijken in zijn eigen Mijn Telfort omgeving.
Reputatie 8
Badge +16
En ook dat is geen antwoord op de vraag... dus concreet:

Wat heeft ome Piet uit Appingedam vandaag moeten betalen om zijn S3 over te nemen?

(En ik denk dat de topicstarter best begrijpt dat dat geen garanties geeft voor de prijs over 6 maanden.)
Badge +2
En ook dat is geen antwoord op de vraag... dus concreet:

Wat heeft ome Piet uit Appingedam vandaag moeten betalen om zijn S3 over te nemen?

(En ik denk dat de topicstarter best begrijpt dat dat geen garanties geeft voor de prijs over 6 maanden.)

Ik schat een eurootje of 90.
De laatste keer dat ik telefonisch contact had met telfort vertelde ze dat nu de afkoopsom 78 euro bedraagd

Reageer