Na een abo te hebben afgesloten bij telfort met mobiel die elders goedkoper was kreeg ik t toestel voor de zelfde prijs ma moest eerst 't voorledige bedrag over maken en dan zouden ze me de korting na twee weken terug overmaken. Na twee weken niks gehoord te hebben en 't nergens terug kon vinden ik de klantenservice gebeld en zou na twee weken gebericht worden nu 4 weken later en paar telefoongesprekken verder nog niks duidelijk over me beloofde teruggave van me geld. Het antwoord van de klanten service blijft u ff wachten op antwoord en helpt me verder niet ben 't erg zat aan 't worden.
Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon
Beste antwoord door Natasja 10 oktober 2018, 16:11
Hallo
@Daanus. De dag waarvan je dacht dat die niet meer zou komen is aangebroken. Ik heb een terugkoppeling vanuit mijn collega's ontvangen dat de korting ein-de-lijk is doorgevoerd

. De korting wordt verrekend op je eerstvolgende factuur. Nogmaals mijn excuses dat je hier zo gigantisch lang op hebt moeten wachten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Bekijk reactie