beantwoord

Korting toestel niet ontvangen

• 25 september 2018
  • 11 reacties
  • 373 keer bekeken

Na een abo te hebben afgesloten bij telfort met mobiel die elders goedkoper was kreeg ik t toestel voor de zelfde prijs ma moest eerst 't voorledige bedrag over maken en dan zouden ze me de korting na twee weken terug overmaken. Na twee weken niks gehoord te hebben en 't nergens terug kon vinden ik de klantenservice gebeld en zou na twee weken gebericht worden nu 4 weken later en paar telefoongesprekken verder nog niks duidelijk over me beloofde teruggave van me geld. Het antwoord van de klanten service blijft u ff wachten op antwoord en helpt me verder niet ben 't erg zat aan 't worden.

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 10 oktober 2018, 16:11

Hallo @Daanus. De dag waarvan je dacht dat die niet meer zou komen is aangebroken. Ik heb een terugkoppeling vanuit mijn collega's ontvangen dat de korting ein-de-lijk is doorgevoerd 🎉. De korting wordt verrekend op je eerstvolgende factuur. Nogmaals mijn excuses dat je hier zo gigantisch lang op hebt moeten wachten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je indertijd wel een bevestigingsmail ontvangen die wellicht in je spambox is beland
Nee heb ik allemaal gecontroleerd
Heb er ook al paar keer over gebeld en 't probleem word me ook toegezegd en in 't gelijk gesteld ma er volgde tot op heden geen betalings teruggave erg slecht. Ik kreeg ook geen bericht verder zoals velooft
Staat je 06 nummer en je postcode met huisnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welk abo het gaat.
Ik heb in me profiel alles vermeld me klanten nr en me tel nr met woon gegevens
Dat wordt het even wachten tot je topic aan de beurt is. Webcare leest hier mee.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo Daanus, welkom op het Forum. Ik zie inderdaad dat je hier al meerdere malen contact over hebt opgenomen. Erg vervelend dat er nog steeds geen duidelijkheid is. Nog vervelender dat je nog steeds op een korting zit te wachten die je is beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Tot mijn spijt kan ik in onze systemen niet terugvinden dat de korting is toegezegd. Helaas kan ik de korting daarom niet alsnog nu voor je doorvoeren. Ik heb de collega waarbij je het nieuwe abonnement hebt afgesloten zojuist gemaild. Meer kan ik op dit moment niet doen. Zodra ik een reactie heb, hoor je van mij.
Dat 's nou net waar ik telkens tegen aan loop niemand ken wat doen en diegene die mij dat belooft heb word gemaild en verder blijf ik met lege handen staan. Ik heb gelijk gebeld toen ik die rekening kreeg(dat was binnen de twee weken bedenktijd) toen kreeg ik te horen 't komt allemaal goed w8 ff de twee weken af. Ma na die twee weken niks gehoord of geregeld dus en vervolgens zit je dus vast aan een abo die je niet zo gaat hoe 't was afgesproken. Dat seen ernstige zaak al vraag je 't mij. Hoop dat 't snel word opgelost want tot op heden is er nog niks gedaan en ben er al best lange tijd mee bezig.
Reputatie 8
Badge +9
Dag Daanus. Ik snap heel goed dat je niet langer wilt afwachten. Helemaal omdat je al lange tijd wacht op de korting die je is toegezegd. Voor nu moet ik helaas nog wel een beroep doen op je geduld, omdat ik niet meer kan doen dan de collega bij wie je het abonnement hebt afgesloten te mailen om navraag te doen. Ik hoop je spoedig van goed nieuws te kunnen voorzien.
Dan begin ik me aardig af te vragen hoelang ik geduld moet hebben om me eigen geld terug te krijgen. Aangezien ik hier al aardige tijd mee bezig ben. En deze collega die 't mij heb toegezegd al heel wat mailtjes heb gehad en ik nog steeds niks weet. Ik vind dat je zoiets toch wel met een paar dagen rond moet kunnen krijgen wat is 't voor gedoe kom op nou.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Daanus. De dag waarvan je dacht dat die niet meer zou komen is aangebroken. Ik heb een terugkoppeling vanuit mijn collega's ontvangen dat de korting ein-de-lijk is doorgevoerd 🎉. De korting wordt verrekend op je eerstvolgende factuur. Nogmaals mijn excuses dat je hier zo gigantisch lang op hebt moeten wachten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer