beantwoord

Kopie oude contract

• 23 april 2018
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Kan ik een kopie van mijn vorige contract krijgen? Heb inmiddels een nieuw contract en telefoon, maar nu is mijn oude phone gestolen, voor de verzekering heb ik een kopie nodig.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 16:07

Hoi Mathilde, welkom op het forum. Ik zie dat je het toestel al langer dan een halfjaar geleden hebt gekocht. Deze pakbon kan ik je helaas niet versturen. 😞
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
De pakbon is de factuur en garantiebewijs van je toestel. De providers hebben een bewaarplicht maar ik geloof dat deze 6 maanden is. Als het toestel al langer dan 6 maanden geleden besteld is dan heb je kans dat deze niet meer op te vragen is.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mathilde, welkom op het forum. Ik zie dat je het toestel al langer dan een halfjaar geleden hebt gekocht. Deze pakbon kan ik je helaas niet versturen. 😞
Dankje Koffiemok, klopt inderdaad. Gelukkig heb ik wel de eerste en laatste factuur van het oude contract kunnen regelen vandaag, waar ook alles op staat. Dus opgelost!
Hoi Mathilde, welkom op het forum. Ik zie dat je het toestel al langer dan een halfjaar geleden hebt gekocht. Deze pakbon kan ik je helaas niet versturen. :(
Ja dat is heel jammer, ik heb die per ongeluk weggegooid en dan heb je dus niets meer.....
Nu wel opgelost met facturen, die kon Telfort nog wel leveren.
Reputatie 7
Badge +7
Dat is erg goed nieuws inderdaad! 😳

Fijn dat je het via die weg nog hebt kunnen achterhalen!

Reageer