Klachtenformulier werkt niet

  • 29 december 2016
  • 2 reacties
  • 546 keer bekeken

Ik probeer al een week om een klacht in te dienen via het klachtenformulier, maar dat werkt niet. Eerst kwam er een foutmelding bij het inloggen. Daarover heb ik toen gebeld en die lijkt nu opgelost. Nu kom ik verder en lukt het inloggen en worden daarna mijn persoonlijke gegevens getoond. Maar als ik dan op verder klik om de klacht echt in te dienen, krijg ik weer een andere foutmelding. Hoe kan ik mijn klacht het snelste indienen?
Alvast bedankt voor de reactie en hulp.
Met vriendelijke groet.

2 reacties

Badge
Hi Jan,

Allereerst excuses voor de latere reactie. Jammer om te lezen dat je een klacht hebt. Is het inmiddels gelukt om deze in te dienen via het klachtenformulier? Als dit nog niet is gelukt, wil je jouw klacht dan samen met jouw volledige adresgegevens, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN kenbaar maken via een privébericht? Dan kunnen wij jou daarna verder helpen of jouw klachten indien nodig doorzetten naar de betreffende afdeling.

Reageer