beantwoord

Klachten Samsung S Advance

• 21 november 2013
  • 6 reacties
  • 2235 keer bekeken

Hallo,
Ik ben in het bezit van een Samsung S Advance.
Deze gsm loopt continu vast en is zeer traag.
Hij is inmiddels 3 x opgestuurd voor reparatie en 3 x terug gestuurd onder het mom dat het verholpen is, maar dit is dus niet het geval. Tijdens een telefoongesprek met een Smartcare medewerker werd mij verteld dat de update van Android te zwaar is voor het toestel maar dat het wel geinstalleerd moest worden. Want zo zorgde Samsung ervoor dat mensen flauw werden van het trage en vastlopende toestel zodat er een andere snellere toestel werd gekocht. Gevalletje slechte marketing noemde meneer het.
Ik gaf aan dat ik apps op de sd-kaart zette. Aan mijn opslagcapaciteit lag het niet zei meneer. Ik moest de gsm uitproberen zonder sd kaart en met alleen whatsapp en/of facebook app. Als hij dan sneller was dan lag het daar aan en moest ik de gsm maar zo gebruiken tot einde abonnement.Nou sorry maar wat heb ik dan aan een "smartphone"? Maar goed, zo gezegd zo gedaan. Nu na 2 weken loopt het nog steeds vast, toetsenbord blijft steken en dingen openen gaat met een enorme vertraging.
Wat kan ik hier nu mee?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 22 november 2013, 13:18

@Angela1985,

Welkom op het forum! Balen dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Je geeft aan dat je het toestel al drie keer hebt opgestuurd zonder resultaat. Ik help je graag verder om tot een passende oplossing te komen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
Hallo,
Ik ben in het bezit van een Samsung S Advance.
Deze gsm loopt continu vast en is zeer traag.
Hij is inmiddels 3 x opgestuurd voor reparatie en 3 x terug gestuurd onder het mom dat het verholpen is, maar dit is dus niet het geval. Tijdens een telefoongesprek met een Smartcare medewerker werd mij verteld dat de update van Android te zwaar is voor het toestel maar dat het wel geinstalleerd moest worden. Want zo zorgde Samsung ervoor dat mensen flauw werden van het trage en vastlopende toestel zodat er een andere snellere toestel werd gekocht. Gevalletje slechte marketing noemde meneer het.
Ik gaf aan dat ik apps op de sd-kaart zette. Aan mijn opslagcapaciteit lag het niet zei meneer. Ik moest de gsm uitproberen zonder sd kaart en met alleen whatsapp en/of facebook app. Als hij dan sneller was dan lag het daar aan en moest ik de gsm maar zo gebruiken tot einde abonnement.Nou sorry maar wat heb ik dan aan een "smartphone"? Maar goed, zo gezegd zo gedaan. Nu na 2 weken loopt het nog steeds vast, toetsenbord blijft steken en dingen openen gaat met een enorme vertraging.
Wat kan ik hier nu mee?

Gewoon nogmaals opsturen!
Reputatie 3
Badge +1
@Angela1985,

Welkom op het forum! Balen dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Je geeft aan dat je het toestel al drie keer hebt opgestuurd zonder resultaat. Ik help je graag verder om tot een passende oplossing te komen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Vandaag contact opgenomen met Telfort, doorverbonden met Smartcare. Na 3 keer gsm opgestuurd te hebben voor vastlopers, geven hun aan dat ze 3 x een ander probleem hebben geconstateerd maar het huidig probleem niet hebben verholpen. Ze kunnen niets voor mij betekenen en er werd opgehangen. Telfort opnieuw gebeld, mijn klacht werd opnieuw in behandeling genomen maar ze kon niets beloven. Excuses is het enige wat ik vandaag heb bereikt door Telfort...teleurgesteld 😞
Hallo,
Ook ik ben in het bezit van een Samsung S Advance I9070 telefoon, waar ik momenteel echt doodziek van ben, WAAROM, zie hieronder!!!

Sinds 3 november kan ik mijn tel. niet meer gebruiken, deze geeft de melding, kan geen netwerk vinden, ik kan dus niet bellen en kan ook niet gebeld worden!
Hij is inmiddels 3 maal naar Samsung Care geweest om het te laten repareren, doch die kunnen mijn telefoon niet meer goed krijgen.
De 1e maal 18 november is hij gerepareerd, getest, 4 dgn goed, daarna, kan geen netwerk vinden!
2e maal, 6 december, weer opgestuurd, tel. kwam terug, mededeling, geen defect geconstasteerd, getest, 1 dag goed, daarna, kan geen netwerk vinden!
De 3e maal, weer terug naar Samsung Care, 23 december terug, getest, 2 1/2 uur goed, daarna, kan geen netwerk vinden!
Direct gebeld naar Telfort, uiteindelijk wordt je na 8 minuten door verbonden met Smart Care, die laat je ook tot 3 maal toe in de wacht staan, door steeds weer in contact te gaan met iemand op de werkvloer, dan komt zij met de mededeling, we gaan eerst de telefoon eventjes een algehele reset doen, wat ik al 3 maal had gedaan, heb ik haar ook verteld, maar daar hebben ze schijnbaar geen gehoor aan, je hebt de keus, ja of nee, dus, ben ik maar met haar de reset doorgelopen, nadat dit was voltooid, direct de melding, kan geen netwerk vinden!
Toen waren we 35 minuten verder en nu wordt mijn telefoon 27 december voor de 4e maal opgehaald, nou daar wordt je echt niet vrolijk van toch!!!
Volgens de consumenten voorwaarden heeft een client recht op een nieuw toestel, indien de reparateur niet in staat, c.q. bij machte is om het toestel na 3 maal toe gepoogd te hebben deze weer in de goede staat af te leveren!
Nou ik ben benieuwd hoe ze het deze maal er vanaf brengen, mijn hoop is 3 maal dubbel niks!
Tevens ga ik mijn oplopende tel. kosten declareren bij Telfort1
meestal eindig ik een schrijven, met vriendelijke groet, maar daar zie ik maar vanaf,

W.J.Pruis
Badge
Herkenbaar probleem. Zelfde hier en ik wil eigenlijk wisselen van toestel, maar ik moet doodleuk wachten tot mijn abonement is verlopen. 😞 Mijn vervangende toestel, Samsung Galaxy Pocket was zelfs nog minder traag,
Hoi,
mijn toestel is vrijdag 24 december voor de 4e maal opgehaald door de koerier, die vertelde mij ook, dit is ja niet normaal meer, in principe zijn zij verplicht om na 3 pogingen het probleem te repareren en het hun niet lukt het toestel te vervangen! Dus afwachten maar weer, groet

Reageer