beantwoord

Klacht mobiel

• 28 augustus 2019
  • 12 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik ben al jaren klant van Telfort! Ik had altijd een abonnement met onbepaald bellen. Op de een of andere manier is dit veranderd ( misschien vanwege samen gaan met KPN?) Iig kreeg ik vorige maand een rekening van 142,06!! Terwijl ik altijd 31,15 betaalde. Ik heb op 31 julie gebeld met Telfort, mijn abonnement zou omgezet worden per volgende periode, dus per 15 augustus. Nu heb ik op 22 augustus weer een rekening gekregen die veel hoger is dan 31,15! Nu weer 94,89!! Ik heb net weer gebeld en het zou dus nu weer per 15 september omgezet worden naar onbeperkt bellen. Ik word hier helemaal niet goed van. Ik verwacht ook zeker het bedrag 63,74 ( 94,89- 31,15) terug geboekt te krijgen. Dit is jullie nalatigheid! En ook de verdere belkosten die ik moet maken tot 15 september!
Ik hoop hier een constructief antwoord op te krijgen

Groet,

Esther Dijkstra
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 augustus 2019, 13:49

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd omtrent de vergoeding. Ik verwacht dat het naar tevredenheid is opgelost.

Wat betreft het inloggen in Mijn Telfort. Je hebt wel al eens een Mijn Telfort aangemaakt?
Bekijk reactie

12 reacties

Je hebt niet zelf onlangs verlengd en vergeten onbeperkt bellen aan te vinken? Of gaat het om een al langer lopende sim only abonnement?

De samenvoeging mag hier niet de oorzaak van zijn Telfort Mobiel staat nog helemaal los van KPN Mobiel.

Wat staat er in de Mijn Telfort app of via de site bij de abonnement gegevens zou dit moeten staan.
Nee, de laatste keer was ik in de Telfort winkel, kreeg toen ook een nieuwe telefoon. Ze hebben toen mijn contract verlengd. Ik heb toen gezegd dat ik het zelfde contract als altijd wilde hebben!
Maar, het is pas sinds juli dat het maand bedrag zo idioot groot is geworden. Ik heb zelf nog nooit ingelogd bij mijn Telfort, was vandaag voor het eerst.
Nee, de fout ligt absoluut bij Telfort!

Het gaat om een gwoon abonnement, geen sim only

Groet,

Esther
Maar je hebt toch wel een nieuw contract gekregen, gelezen en getekend?
Wat staat daar dan in?
Dan zal een moderator voor je moeten kijken wat er fout gaat en hoe dit op te lossen zet bij de info je mobiele nummer en postcode mocht er meer info nodig zijn wordt er om gevraagd je zal wel even geduld moeten hebben. Het kan een dag duren voor een medewerker reageerd.
Dan zal een moderator voor je moeten kijken wat er fout gaat en hoe dit op te lossen zet bij de info je mobiele nummer en postcode mocht er meer info nodig zijn wordt er om gevraagd je zal wel even geduld moeten hebben. Het kan een dag duren voor een medewerker reageerd.

Hier staat, geef geen persoonlijke info.
Dus, waar moet ik die info dan doorgeven?
Wat staat daar dan in?

Nope, geen contract gekregen!

Hier staat, geef geen persoonlijke info.
Dus, waar moet ik die info dan doorgeven?

In je forumprofiel of via pb. Webcare geeft wel aan wat ze nodig hebben en hoe je dat door kan geven.

Wat staat daar dan in?
Nope, geen contract gekregen!

Je kreeg zo een telefoon mee, zonder ergens voor te tekenen??
In MijnTelfort kan je toch je huidige abo gegevens zien.
Wat staat daar dan over aanvang/einde contract, hoeveelheid data, aantal minuten, prijs?
Een overeenkomst of een bevestiging zal of op papier in de winkel zijn meegegeven of via email toegestuurd.
De info kan inderdaad desgewenst in gevuld worden in de velden in het forum profiel onder extra info bijvoorbeeld.

Het is sinds Juli schrijf js wanneer was je bezoek aan de Telfort winkel dat moet voor 1 mei van dit jaar zijn geweest. En per wanneer is je huidig abonnement ingegaan?
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Esther Dijkstra, ik lees dat je extra kosten hebt gemaakt omdat je dacht dat je onbeperkt kon bellen. Ik kan mij goed voorstellen dat je ontzettend baalt. De kosten zijn niet mis. Nu zie ik dat je hier al twee keer contact over hebt gehad. Mijn collega zou onbeperkt bellen hebben aangezet. Ik zie dat zo niet terug. Het lijkt niet goed te gaan. Ik heb het daarom aangepast. Vanaf 15 september kun je onbeperkt bellen als jouw nieuwe bundel in gaat. Van deze wijziging krijg je ook een bevestiging. Heb je die al gehad?

En vorige keren? Heb je toen wel de bevestiging gehad?

Over de vergoeding zal ik je een privébericht sturen.
Hoi @Esther Dijkstra, ik lees dat je extra kosten hebt gemaakt omdat je dacht dat je onbeperkt kon bellen. Ik kan mij goed voorstellen dat je ontzettend baalt. De kosten zijn niet mis. Nu zie ik dat je hier al twee keer contact over hebt gehad. Mijn collega zou onbeperkt bellen hebben aangezet. Ik zie dat zo niet terug. Het lijkt niet goed te gaan. Ik heb het daarom aangepast. Vanaf 15 september kun je onbeperkt bellen als jouw nieuwe bundel in gaat. Van deze wijziging krijg je ook een bevestiging. Heb je die al gehad?

En vorige keren? Heb je toen wel de bevestiging gehad?

Over de vergoeding zal ik je een privébericht sturen.

Hoi Bart!
Dank je wel voor je antwoord! Ik heb idd een sms van Telfort gekregen dat mijn abonnement is omgezet. Ik kan niet inloggen, elke keer wordt gezegd dat mijn wachtwoord niet goed is. Ik verander het, eerst wordt dan gezegd: u kunt nu inloggen, en als ik dat probeer, moet ik weer mijn wachtwoord veranderen..beetje hopeloos..
Je vraag: Heb je vorige keren ook een bevestiging gehad? Nee, dat heb ik niet gekregen. Ik had iemand aan de telefoon gehad en die verzekerde mij dat het was omgezet.

Graag hoor ik idd van je wat er aan vergoeding gedaan kan worden. Zeker nu ik ook weer tot 15 september extra kosten moet maken.

Bedankt en hopelijk tot horens!
Groet,
Esther
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd omtrent de vergoeding. Ik verwacht dat het naar tevredenheid is opgelost.

Wat betreft het inloggen in Mijn Telfort. Je hebt wel al eens een Mijn Telfort aangemaakt?

Reageer