Ik ben al jaren klant van Telfort! Ik had altijd een abonnement met onbepaald bellen. Op de een of andere manier is dit veranderd ( misschien vanwege samen gaan met KPN?) Iig kreeg ik vorige maand een rekening van 142,06!! Terwijl ik altijd 31,15 betaalde. Ik heb op 31 julie gebeld met Telfort, mijn abonnement zou omgezet worden per volgende periode, dus per 15 augustus. Nu heb ik op 22 augustus weer een rekening gekregen die veel hoger is dan 31,15! Nu weer 94,89!! Ik heb net weer gebeld en het zou dus nu weer per 15 september omgezet worden naar onbeperkt bellen. Ik word hier helemaal niet goed van. Ik verwacht ook zeker het bedrag 63,74 ( 94,89- 31,15) terug geboekt te krijgen. Dit is jullie nalatigheid! En ook de verdere belkosten die ik moet maken tot 15 september!
Ik hoop hier een constructief antwoord op te krijgen
Groet,
Esther Dijkstra
icon
Beste antwoord door Bart - Telfort 30 augustus 2019, 13:49
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd omtrent de vergoeding. Ik verwacht dat het naar tevredenheid is opgelost.
Wat betreft het inloggen in Mijn Telfort. Je hebt wel al eens een
Mijn Telfort aangemaakt?
Bekijk reactie