beantwoord

Kapotte telefoon garantie via fabrikant of via Telfort

  • 2 september 2017
  • 1 reactie
  • 176 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Vandaag precies 2 jaar geleden kocht ik een LG G3 bij Telfort. Helaas begon hij vanavond kuren te vertonen en valt het nog net binnen de 2 jaar. Moet ik nu, nu ik inmiddels geen klant meer ben van Telfort de telefoon opsturen via Telfort of direct via LG?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 2 september 2017, 07:15

@CWB Als je het toestel via Telfort hebt aangeschaft dan kan je het via Telfort ter reparatie aanbieden. Je hebt daar wel de aankoopnota of pakbon voor nodig. Dat is namelijk je garantiebewijs.

Reparatie aanmelden doe je via http://www.reparatie.telfort.nl
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
@CWB Als je het toestel via Telfort hebt aangeschaft dan kan je het via Telfort ter reparatie aanbieden. Je hebt daar wel de aankoopnota of pakbon voor nodig. Dat is namelijk je garantiebewijs.

Reparatie aanmelden doe je via http://www.reparatie.telfort.nl

Reageer