beantwoord

kan whatssap niet downloaden op samsung galaxy ace plus

• 13 mei 2012
  • 5 reacties
  • 14226 keer bekeken

Terwijl er wel wordt geadverteeerd dat je ook op de samsung galaxy ace plus whatsapp kan gebruiken, maar tot nu toe is het mij nog steeds niet gelukt. Er verschijnt een bericht dat het systeem niet compatibel is. Valt hier iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door verheijen71 28 juni 2012, 13:35

Whatsapp downloaden op de Samsung Galaxy Ace Plus

De whatsapp zit in ieder geval niet bij de Samsung App op je telefoon.
Wat ik gedaan heb is het volgende:
Je zorgt eerst dat je verbinding hebt via WiFi.
In het openingsscherm van de Ace plus heb ik bij google: "whatsapp downloaden android" ingetypt. Daarna heb ik "Whatsapp for Android" aangeklikt.
Kreeg daarna de tekst": Please download the latest version of Whatsapp Messenger and enjoy our service free for 1 year'... DOWNLOAD NOW aangeklikt en daarna gaat het vanzelf. Uiteindelijk na landcode 31 (NL) het gsm nummer ingevoerd (zonder de 0 (nul) natuurlijk.

Succes. Peter Verheijen
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +1
Hoi mlnblf,

dit is helaas een bekend probleem met dit toestel. Blijkbaar heeft WhatsApp ergens iets niet goed gaat waardoor het gewoon niet lukt. Je kunt WhatsApp wel installeren, maar dan zul je ergens anders een .apk installer vandaan moeten halen...

als je me je emailadres pb't kan ik hem wel ff mailen.
Hoi mlnblf, dit is helaas een bekend probleem met dit toestel. Blijkbaar heeft WhatsApp ergens iets niet goed gaat waardoor het gewoon niet lukt. Je kunt WhatsApp wel installeren, maar dan zul je ergens anders een .apk installer vandaan moeten halen... als je me je emailadres pb't kan ik hem wel ff mailen.

Dank je wel! Ik zend vandaag even mijn emailadres zenden.
Beste allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem met de mijn nieuwe Galaxy Ace Plus.Krijg de Apps niet op mijn smartphone. Ik krijg de melding dat het toestel niet compatible is.

Wat nu?

Mijn emailadres is: verheijen71@gmail.com
Ik heb sinds deze week een samsung galaxy ace en kan geen Whatsapp installeren, ik kom zoiezo niet voorbij de 'google-account' vraag want op een of andere manier kan ik niet inloggen, iemand een oplossing?
Whatsapp downloaden op de Samsung Galaxy Ace Plus

De whatsapp zit in ieder geval niet bij de Samsung App op je telefoon.
Wat ik gedaan heb is het volgende:
Je zorgt eerst dat je verbinding hebt via WiFi.
In het openingsscherm van de Ace plus heb ik bij google: "whatsapp downloaden android" ingetypt. Daarna heb ik "Whatsapp for Android" aangeklikt.
Kreeg daarna de tekst": Please download the latest version of Whatsapp Messenger and enjoy our service free for 1 year'... DOWNLOAD NOW aangeklikt en daarna gaat het vanzelf. Uiteindelijk na landcode 31 (NL) het gsm nummer ingevoerd (zonder de 0 (nul) natuurlijk.

Succes. Peter Verheijen

Reageer