beantwoord

Kan PUK-code niet vinden


ik ben me simkaartje kwijt waar me pukcode op sta.
ik heb ook nog geen telfort acount wat moet ik nu doen om in me telefoon te komen
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 februari 2019, 16:09

Hoi @spurs1ajax, niet fijn dat je nu je telefoon niet kan gebruiken, ik help je graag verder met de PUK-code.

Ik kan de code voor je opzoeken. Kan je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 3 cijfers van je IBAN toevoegen in 'Extra informatie' in je profiel?

Daarnaast zie ik ook dat er een andere blokkade op je abonnement staat. Hier heb je verschillende sms'jes en e-mails over gekregen. Als je weer in je telefoon kan, raad ik je aan een Mijn Telfort account aan te maken, daar kan je het ook terugvinden.

Laat je weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hoi @spurs1ajax, niet fijn dat je nu je telefoon niet kan gebruiken, ik help je graag verder met de PUK-code.

Ik kan de code voor je opzoeken. Kan je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 3 cijfers van je IBAN toevoegen in 'Extra informatie' in je profiel?

Daarnaast zie ik ook dat er een andere blokkade op je abonnement staat. Hier heb je verschillende sms'jes en e-mails over gekregen. Als je weer in je telefoon kan, raad ik je aan een Mijn Telfort account aan te maken, daar kan je het ook terugvinden.

Laat je weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

Reageer