beantwoord

Kan PUK code niet opvragen op vakantie

• 23 juli 2019
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Reputatie 1
Onderweg is mijn telefoon uitzichzelf mijn pin gaan invoeren. Nu vraagt hij om mijn PUK code maar ik ben nog een aantal weken op vakantie. Ik kan niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben en ik mijn login alleen kan resetten via sms. Heb verder alle gegevens bij de hand kan alleen niet bellen met de klantenservice ( gebruik momenteel mijn toestel zonder sim)
icon

Beste antwoord door Thom Klomp 23 juli 2019, 19:25

Hai Alexandra. Heb even iemands telefoon geleend en na drie keer de hoorn te krijgen van de voicemailbot heb ik een medewerker aan de telefoongehad. Alles is inmiddels opgelost maar alsnog superbedankt voor je hulp 😉 Thom
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Thom Klomp, wat rot dat je in het buitenland zit en op zoek moet naar je PUK code, doordat je telefoon zelf de pincode is gaan invullen. Logisch dat je hierdoor niet kan bellen om het op te lossen. Ik help je graag verder.

Kan je voor mij in je profiel ter verificatie een paar gegevens aanvullen? Het gaat om de geboortedatum van de contractant, de laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en je simkaartnummer. Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze niet zichtbaar voor anderen, behalve voor jou zelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd?
Reputatie 1
Hai Alexandra. Heb even iemands telefoon geleend en na drie keer de hoorn te krijgen van de voicemailbot heb ik een medewerker aan de telefoongehad. Alles is inmiddels opgelost maar alsnog superbedankt voor je hulp 😉 Thom
Reputatie 8
Badge +10
@Thom Klomp Hoi Thom, super, dat is natuurlijk de snelste oplossing en fijn dat het gelukt is 🙂 Geniet van je vakantie!

Reageer