beantwoord

Kan niet naar Duitsland bellen

• 10 februari 2019
  • 6 reacties
  • 393 keer bekeken

Reputatie 1
Het lukt mij niet om naar een duits nummer te bellen . Heb 0049 en daarna het nummer zonder 0 gedaan maar krijg geen verbinding.
Heb ook geprobeerd met roaming aan maar dat maakte ook geen verschil.
icon

Beste antwoord door Erny Zoetman 11 februari 2019, 17:42

Hallo Jasper wat mooi dat je even vraagt hoe het met ons paard gaat,
ze moet helaas nog tot het het weekend blijven maar we hopen dat het goed komt.
gelukkig is het bellen naar het buitenland nu ook geregeld en wilde jullie van de klantenservice bedanken voor de goed hulp en het interesse .
groetjes Erny Zoetman
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Toestel al eens keer helemaal uit en aangezet?
Daarna nog eens proberen. Naast 0049 kan je ook +49 proberen.

Als het nog niet lukt. Kan het misschien zijn dat er een blokkade actief staat voor bellen naar het buitenland? Je zou dit kunnen controleren door naar een ander EU land te bellen (als dat mogelijk is). Lukt dat wel dan weet je dat er geen blokkade is.

Je zou ook nog de simkaart kunnen testen in een ander toestel. Wellicht heb je een blokkade in het toestel geactiveerd.
Reputatie 1
Dank je voor je antwoord koffiemok,
aan en uitgezet heb ik al geprobeerd en ook bij mijn instellingen staat bellen naar het buitenland toegestaan.
ga morgen nog even de simkaart uitproberen bij een ander toestel en anders bel ik de klantenservice wel.
Hoorde al wel dat dit vaker bij Telfort gebeurd.
was echt heel vervelend dat ik niet kon bellen want moest met spoed een paardenkliniek in duitsland bellen dus wel stress toen dat niet lukte.
Reputatie 8
Badge +11
Hou er wel rekening mee dat mobiel bellen vanuit Nederland naar het buitenland niet in je bundel valt en dus extra kosten meebrengt. Als het om de gezondheid van je dier gaat zal je dat weinig kunnen schelen, maar toch.........
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Erny Zoetman, in zo'n situatie kan ik me voorstellen dat je snel contact wilt kunnen opnemen met de kliniek! Ik zie dat je hierover ook al contact hebt gehad met de klantenservice, daarbij is geconstateerd dat het internationaal bellen niet aan stond. Dat is nu gewijzigd volgens de notitie van dat gesprek, heb je daarna de kliniek in Duitsland wel kunnen bereiken? En hoe gaat het nu met je paard?
Reputatie 1
Hallo Jasper wat mooi dat je even vraagt hoe het met ons paard gaat,
ze moet helaas nog tot het het weekend blijven maar we hopen dat het goed komt.
gelukkig is het bellen naar het buitenland nu ook geregeld en wilde jullie van de klantenservice bedanken voor de goed hulp en het interesse .
groetjes Erny Zoetman
Reputatie 8
Badge +11
Fijn dat het gelukt is om ze te bellen en dat het zo spoedig verliep met de klantenservice.
Hopelijk kan ze in of na het weekend weer terugkomen en herstelt ze weer volledig, sterkte!

Reageer