beantwoord

Kan niet bellen en slecht gehoord

• 26 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

1.Met deze toestel kan ik prepaid nummers niet bellen.

2. Alle bellers klachen dat zij mij slechts horen. Ik moet op de geluidsspeker drukken om beter gehoord zijn

Weet iemand hoe komt da?

Dit is Samsung A50

Mvg

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 oktober 2019, 08:41

Hoi @mjalloh, ik lees twee verschillende problemen, dat klopt? 

1.  Je kan geen prepaid nummers bellen? Dat zijn allen Nederlandse nummers? Alle andere nummers gaan wel goed?
  2.  Degene die je belt kan jouw niet verstaan. Dat is niet fijn. Helpt het als je jouw toestel uit en aan zet? Zo niet, heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Lost dit 1 van de 2 of zelfs allebei de problemen op? Dan zit het in het toestel en wil ik je aanraden om even langs de KPN winkel te gaan. Mijn collega kan dan meekijken in het toestel. Ik ben benieuwd. 
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mjalloh, ik lees twee verschillende problemen, dat klopt? 

1.  Je kan geen prepaid nummers bellen? Dat zijn allen Nederlandse nummers? Alle andere nummers gaan wel goed?
  2.  Degene die je belt kan jouw niet verstaan. Dat is niet fijn. Helpt het als je jouw toestel uit en aan zet? Zo niet, heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Lost dit 1 van de 2 of zelfs allebei de problemen op? Dan zit het in het toestel en wil ik je aanraden om even langs de KPN winkel te gaan. Mijn collega kan dan meekijken in het toestel. Ik ben benieuwd. 

Hoi Bart, 

Bedankt voor jóuw reactie 

Bellen met prepaid nl nummers lukt niet 

Wat betreft dat bellers mij slechts horen ligt aan de simkaart denk ik maar, aan het toestel misschien. 

Ik ga wel eens naar een KPN winkel de kalender checken 

Nogmaals bedankt 

Reputatie 8
Badge +11

Heel vreemd zeg. Het lijkt mij goed om even langs de winkel te gaan. Dan kan mijn collega meekijken en kunnen jullie samen hopelijk uitsluiten wat het probleem precies is. Wil je de uitkomst daarvan nog delen?

Reageer