beantwoord

Kan geen SMS versturen

• 13 november 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 1

Hoe kom ik bij de berichten centrale?? Ik kan al heeeel lang geen sms'jes versturen maar wel ontvangen,. Met vriendelijke groet John Bakvis 

Admin: 
bericht verplaatst vanuit dit topic en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door RS2000 14 november 2019, 11:55

Op mijn Android 9 toestel doe je dat door naar berichten (sms) te gaan, dan op de 3 puntjes rechtsbovenin te drukken en in het menu wat dan tevoorschijn komt moet je Instellingen kiezen.

Vervolgens ga je naar Geavanceerd en dan naar Nummer sms-centrale, daar kan je het nummer van de berichtencentrale wijzigen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Op mijn Android 9 toestel doe je dat door naar berichten (sms) te gaan, dan op de 3 puntjes rechtsbovenin te drukken en in het menu wat dan tevoorschijn komt moet je Instellingen kiezen.

Vervolgens ga je naar Geavanceerd en dan naar Nummer sms-centrale, daar kan je het nummer van de berichtencentrale wijzigen.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @johnniebak. Welkom hier! Lastig dat je al geruime tijd geen sms’jes kunt versturen. Ik zie dat @RS2000 al heeft uitgelegd hoe je het nummer van de berichtencentrale kunt controleren. Als het daarmee niet is opgelost, doorloop dan ook de stappen in onze probleemoplosser. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @johnniebak. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ben wel benieuwd of het inmiddels weer lukt om sms’jes te versturen. Laat het gerust weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt.

Reageer