beantwoord

Kan al 3 dagen niet gebeld worden

• 19 december 2019
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Al 3 dagen is het niet mogelijk om gebeld te worden op mobiel., Bellen is wel mogelijk, Telfort heeft geen oplossing. Iemand meer informatie over deze situatie?

Krijg direct voicemail als iemand mij belt en ik ontvang wel een bericht van een voicemail??

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 december 2019, 08:46

Hoi @KG1, ik ben er zeker wel, welkom hier. 

Ik lees dat je niet gebeld kan worden, maar wel kan bellen. Toestel uit en aan helpt denk ik niet toch? Ik vermoed dat het te maken heeft met het wisselen van de apparatuur in de masten. Ons netwerk krijgt namelijk een upgrade. Ik heb jammer genoeg zo geen inzicht welke mast wanneer gedaan wordt. Dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt er wel op. Namelijk,  de ervaring die je hebt, heb ik vaker gehoord van klanten waar de mast in de buurt een upgrade krijgt. Zou je jouw toestel eens willen vastzetten op 3G? Heb je dan wel verbinding? Want dat werkt is het meeste van de gevallen wel. Ik hoor het graag. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1

Geen moderator met een mogelijkheid?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @KG1, ik ben er zeker wel, welkom hier. 

Ik lees dat je niet gebeld kan worden, maar wel kan bellen. Toestel uit en aan helpt denk ik niet toch? Ik vermoed dat het te maken heeft met het wisselen van de apparatuur in de masten. Ons netwerk krijgt namelijk een upgrade. Ik heb jammer genoeg zo geen inzicht welke mast wanneer gedaan wordt. Dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt er wel op. Namelijk,  de ervaring die je hebt, heb ik vaker gehoord van klanten waar de mast in de buurt een upgrade krijgt. Zou je jouw toestel eens willen vastzetten op 3G? Heb je dan wel verbinding? Want dat werkt is het meeste van de gevallen wel. Ik hoor het graag. 

Reputatie 1

Oke we gaan het even proberen vandaag…

Maar in de toekomst kunnen we dan wel weer terug naar 4g??

Reputatie 8
Badge +11

Ja probeer het even of het beter is op 3G. Zo niet, dan hoor ik dat graag van je en dan kan je jouw toestel ook weer op 4G zetten. 

Reageer