beantwoord

Kan 1 nummer niet bellen

• 9 juni 2017
  • 9 reacties
  • 1090 keer bekeken

Sinds deze week kan ik 1 mobiel nummer niet meer bellen. Dit is sinds het moment dat deze persoon overgestapt is van Telfort naar Tele2. Ik krijg de melding dit nummer is niet in gebruik. Deze persoon kan mij wel bellen. Andere bekende die bij andere providers zitten kunnen hem ook gewoon bellen.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
#31#
Simkaarten verwisselen
Telefoon naar fabrieksinstellingen
Gekeken naar blokkades

Telfort klantenservice zegt dat ze dit probleem niet kennen en mij dus niet verder kunnen helpen. Weet iemand hier misschien wat ik nog meer kan doen?
icon

Beste antwoord door kingboy 14 juni 2017, 10:49

Inmiddels opgelost door de Telfort winkel in Zoetermeer. Die hebben voor mij de technische dienst gebeld en de routering is aangepast
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Verwijder het nummer eens uit je contacten zet je phone uit en weer aan en voeg het nummer weer aan je contacten toe
Dat heb ik ook al geprobeerd. Werkt helaas ook niet 😞
Reputatie 8
Badge +7
Hallo kingboy, welkom op het forum! Doet dit probleem zich nog steeds voor? Zo ja, dan ontvang ik graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Inmiddels opgelost door de Telfort winkel in Zoetermeer. Die hebben voor mij de technische dienst gebeld en de routering is aangepast
Reputatie 8
Badge +7
Fijn dat het is opgelost en bedankt voor het melden. 🙂
Hoi Telfort,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan mijn zoontje niet bereiken en ieder ander wel.
Waar kan dit aan liggen?

Mvg. Theresia
Reputatie 8
Badge +7
@Treesje,

Wat vervelend dat je dit probleem ook ervaart.
Heb je de telefoon ook teruggezet naar fabrieksinstellingen en je simkaart getest in een ander toestel?
In afwachting van jouw reactie.
Hallo, Ik heb dit probleem dus ook en in een eerder bericht (al een hele tijd geleden) krijg ik maar geen reactie hierop. Mijn vriend is in juli van Telfort overgestapt naar Ben. Ik zit nog bij Telfort. Ik kan hem sinds die tijd niet bellen. Heb alle tips etc geprobeerd. Heb ook contact gehad met Ben en die geven aan dat er iets niet goed is gegaan met het overzetten, deze heeft dit doorgestuurd naar het team om het op te pakken (inmiddels al weer 3 weken geleden) Ik kan wederom nog steeds mijn vriend niet bellen. (en dit geldt ook voor andere mensen met kpn/telfort). Graag reactie want dit wordt toch wel heel erg vervelend zo
Reputatie 8
Badge +9
@Steph-88 In je eigen topic zijn reacties geweest.
Als de routering bij BEN niet goed gaat dient BEN dit sf te handelen.

Reageer