beantwoord

iPhone11 groen niet op voorraad

• 3 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Ik heb gister een bestelling gedaan voor de iphone11, 64gb groen. Wanneer is deze weer beschikbaar?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 oktober 2019, 13:09

Hoi @Annemariej, welkom.

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt besteld. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je die zo snel mogelijk wilt hebben. Ik heb dan ook even gekeken en ik moet je toch wel een beetje teleurstellen. Volgens de informatie die ik nu heb is het toestel namelijk pas volgende maand beschikbaar. 😞 De andere kleuren zijn naar verwachting wel eerder beschikbaar. In ieder geval wordt je op de hoogte gehouden wanneer het toestel beschikbaar komt. Via Mijn Bestelling kun je hier nog alles over nalezen. Daar staat ook informatie over hoe je eventueel een ander toestel kan kiezen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Annemariej, welkom.

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt besteld. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je die zo snel mogelijk wilt hebben. Ik heb dan ook even gekeken en ik moet je toch wel een beetje teleurstellen. Volgens de informatie die ik nu heb is het toestel namelijk pas volgende maand beschikbaar. 😞 De andere kleuren zijn naar verwachting wel eerder beschikbaar. In ieder geval wordt je op de hoogte gehouden wanneer het toestel beschikbaar komt. Via Mijn Bestelling kun je hier nog alles over nalezen. Daar staat ook informatie over hoe je eventueel een ander toestel kan kiezen.
Beste Bart,

Je collega zei vanmorgen dat het 2 weken zou duren en niet pas volgende maand? En wanneer komen de andere kleuren dan binnen? Zwart, paars of wit? En kan ik de kleur dan veranderen? Via mijn bestelling staat geen informatie over het evt kiezen van de ander toestel?
Reputatie 8
Badge +12
De zwarte en de paarse komen vanaf de 11e weer beschikbaar. De witte is beschikbaar. En de groene komt helaas pas ergens november. 😞

Net kiezen van een andere kleur zou je in de online omgeving moeten kunnen kiezen, zie je het niet staan dan wil ik je aanraden om even te bellen met de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dan de order annuleren en een nieuwe inleggen met de juiste kleur telefoon.

Reageer