beantwoord

iPhone Xs voor niet-Telfort klanten

• 30 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 213 keer bekeken

Ik wil overstappen en klant worden bij jullie, maar de nieuwste iPhone Xs is dan niet eens beschikbaar voor mij omdat ik niet al een bestaande klant ben bij jullie. Wat is dit voor slechte service? Niet erg uitnodigend om nieuwe klanten aan te trekken als je niet eens het nieuwste aan ze aanbiedt.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 30 oktober 2018, 08:20

Telfort heeft voor iedereen een beperkt aanbod.
Hier wordt vaak geadviseerd het toestel met Telfort abo via bv Belsimpel aan te schaffen.
Veel meer keus, en vaak kortere levertijden.
Bekijk reactie

2 reacties

Telfort heeft voor iedereen een beperkt aanbod.
Hier wordt vaak geadviseerd het toestel met Telfort abo via bv Belsimpel aan te schaffen.
Veel meer keus, en vaak kortere levertijden.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Lisanne25 welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag een abonnement bij ons wilt met een iPhone XS. Deze bieden wij inderdaad alleen aan aan verlengende klanten. Dat ben jij helaas niet en toch wil je graag dit toestel met een abonnement bij ons. Dat is zeker mogelijk. Dit kan via een derde aanbieden zoals nelly jacoba ook aangeeft. Je hebt dan een abonnement bij ons. Mocht er dan iets met het toestel zijn, dan gaat dat via de partij waar je het toestel hebt gekocht. Zo kun je toch genieten van een abonnement bij ons met het toestel van jouw keuze. 🙂

Reageer