beantwoord

iPhone XR eventueel terugsturen?

• 20 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Hoi,

sinds een week heb ik een iphone XR. Nu ontdekte ik dat mijn oortjes en oplader het niet meer doen bij de iphone. Ik ben zojuist naar de Apple store geweest en een medewerker heeft de Iphone gereset, nu doet de telefoon het wel, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat dit hoort bij een nieuwe telefoon.

Dezelfde medewerker raadde aan om contact op te nemen met Telfort, om eens te zien wat er verder aan gedaan kan worden. 

Graag zou ik willen weten wat hier aan gedaan kan worden, aangezien de telefoon echt net nieuw is.

Groet,

Tamara

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 oktober 2019, 17:06

Hoi@Tamara91, je hebt al heel snel een probleem gehad met je nieuwe iPhone, lees ik. Ik snap dat je daar geen fijn gevoel bij hebt. Goed dat je dit aankaart, zodat we je ermee kunnen helpen. 

Ik raad je aan om je telefoon mee te nemen naar een KPN winkel in je buurt. Mijn collega's daar kunnen het toestel voor je nakijken. Mocht er iets niet (helemaal) goed blijken te zijn, dan kunnen ze je daarmee helpen en het toestel bijvoorbeeld voor je opsturen. Je hebt twee jaar garantie op het toestel en op de bijbehorende accessoires zit zes maanden garantie.

Ik hoor graag hoe het afgelopen is en laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi@Tamara91, je hebt al heel snel een probleem gehad met je nieuwe iPhone, lees ik. Ik snap dat je daar geen fijn gevoel bij hebt. Goed dat je dit aankaart, zodat we je ermee kunnen helpen. 

Ik raad je aan om je telefoon mee te nemen naar een KPN winkel in je buurt. Mijn collega's daar kunnen het toestel voor je nakijken. Mocht er iets niet (helemaal) goed blijken te zijn, dan kunnen ze je daarmee helpen en het toestel bijvoorbeeld voor je opsturen. Je hebt twee jaar garantie op het toestel en op de bijbehorende accessoires zit zes maanden garantie.

Ik hoor graag hoe het afgelopen is en laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Reageer