iphone se 16gb silver

• 24 juli 2016
  • 11 reacties
  • 317 keer bekeken

Weet iemand wanneer deze weer leverbaar is?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Whizzy1983, welkom op het forum! De iPhone SE 16GB silver is vanaf 29 juli 2016 weer leverbaar. 🙂
Ook ik heb een Iphone SE (Silver) besteld, volgens de website "voor 19:30 uur besteld volgende dag in huis", binnen 24 uur een mail dat hij toch "even" niet meer leverbaar is. Waarom wordt dat op de site er niet bijgezet??

Die silver's die op 29 juli binnenkomen zijn dat er voldoende voor de bestellingen? of wordt het nog langer wachten?
Volgens de klantenservice waren er tenminste 65 wachtenden. Over daadwerkelijke leveringen werden er, buiten de genoemde datum van 29 juli, geen uitspraken gedaan.

Ik vind het helemaal niet zo vervelend om even te wachten, en ik wil ook niet al te zeer mopperen, maar de beloofde levering op de volgende dag had kennelijk niet op de site moeten mogen kunnen staan. Zo had onduidelijkheid voorkomen kunnen worden.

Het kan natuurlijk zijn dat er een ongelukkige samenloop van omstandigheden heeft plaatsgevonden, maar ik voel me nu toch wel een heel klein beetje verleid tot het aangaan van een nieuw abonnement.

De mail die ik zojuist kreeg, waarin werd uitgelegd dat mijn abonnement pas ingaat bij levering, wordt gewaardeerd!

Vriendelijke groet,

Daniel
Reputatie 8
Badge +16
@wessel43, @Ddv1983,

Ik betreur het ook dat er op de site niet wordt aangegeven dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is. Helaas kan ik geen uitspraken doen over de leveringen. We doen er in ieder geval wel alles aan om de telefoons gauw te verzenden.
Bedankt voor jullie begrip en excuses voor het ongemak.
Inmiddels heb ik alles als nog vóór de ingangsdatum ontvangen. Ik had even mijn twijfels, maar dat bleek ongegrond. Wederom leveren jullie keurige service. Mijn complimenten!
Ik was inmiddels geswitched naar Sony Xperia Z5 compact. Volgens helpdesk zou telefoon morgen komen.

Daarna email gekregen dat ook de Sony voorlopig niet leverbaar is. Wat een drama, denk er inmiddels aan om maar helemaal van de verlenging af te zien...
Reputatie 8
Badge +16
@Ddv1983,

Fijn dat je even laat weten dat je alles hebt ontvangen en bedankt voor de complimenten. Deze stellen wij erg op prijs. :D

@wessel43,

Ook dit toestel is helaas niet direct leverbaar. Heb je de white of de graphite black besteld? In afwachting van jouw reactie.
black, maar maakt niet uit ze zijn er allebei niet meer
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie wessel43. Het desbetreffende toestel is vanaf 26 augustus weer leverbaar. Ik hoop dat je nog even geduld hebt en je verlenging niet zal annuleren.:8
Hallo Heb de Iphone 6s silver besteld op 7 oktober. Wordt aangegeven dat hij voorlopig niet leverbaar is. Enig idee wanneer wel dan of is het verstandiger ander toestel uit te zoeken?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Heb de Iphone 6s silver besteld op 7 oktober. Wordt aangegeven dat hij voorlopig niet leverbaar is. Enig idee wanneer wel dan of is het verstandiger ander toestel uit te zoeken?
Zie privébericht.