beantwoord

iPhone 7 plus

• 9 september 2016
  • 2 reacties
  • 6486 keer bekeken

Hallo,

Ik kan mijn abonnement verlengen maar wil dan graag een iPhone 7 plus hebben. Jullie bieden wel de gewone 7 aan waarom niet de 7 plus?
icon

Beste antwoord door Leon 10 september 2016, 10:50

Welkom op ons forum Anous! Waarom een bepaalde telefoon (nog) niet geleverd wordt door ons kan ik geen concreet antwoord op geven. Er wordt vanuit de organisatie (marketing) een keuze gemaakt wat er aangeboden gaat worden. Mogelijk is er bijvoorbeeld voor gekozen om de iPhone 7 Plus in eerste instantie alleen bij KPN uit te brengen en mag Telfort dat pas later gaan doen.

Je kunt ook altijd op internet kijken naar resellers (andere verkooppunten) die ook Telfort aanbieden i.c.m. een telefoon. Denk dan bijvoorbeeld aan Belsimpel.nl of Typhone.nl. Zij zijn onafhankelijk van de providers en kopen zelf een partij mobiele telefoons op waar ze een abonnement van o.a. Telfort aan koppelen. Goeie kans dus dat je daar wel een iPhone 7 Plus i.c.m. een Telfort abonnement kunt krijgen! 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Welkom op ons forum Anous! Waarom een bepaalde telefoon (nog) niet geleverd wordt door ons kan ik geen concreet antwoord op geven. Er wordt vanuit de organisatie (marketing) een keuze gemaakt wat er aangeboden gaat worden. Mogelijk is er bijvoorbeeld voor gekozen om de iPhone 7 Plus in eerste instantie alleen bij KPN uit te brengen en mag Telfort dat pas later gaan doen.

Je kunt ook altijd op internet kijken naar resellers (andere verkooppunten) die ook Telfort aanbieden i.c.m. een telefoon. Denk dan bijvoorbeeld aan Belsimpel.nl of Typhone.nl. Zij zijn onafhankelijk van de providers en kopen zelf een partij mobiele telefoons op waar ze een abonnement van o.a. Telfort aan koppelen. Goeie kans dus dat je daar wel een iPhone 7 Plus i.c.m. een Telfort abonnement kunt krijgen! 🙂
Hallo,

ik zag deze topic en ik had ook een soort gelijke vraag.Is het namelijk ook mogelijk om bij andere resellers een iphone 7 plus aan te schaffen. ondanks dat je sim only pas over 1.5 jaar verloopt. dat ik bij de reseller aangeef dat ik dan gewoon wil verlengen( wat een eigenlijk wel klopt , want als ik bij telfort een toestel bij me sim only aanschaf begint de abonnementsperiode weer opnieuw). ik wil namelijk heel graag de iphone 7 plus..

groetjes!

Reageer