beantwoord

iPhone 7 geeft aan 'geen service'

• 19 september 2019
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Hoi Deborah,

ik zit op een nogal onveilige omgeving. En bij mij geeft de iPhone 7 continue “geen service” aan. Heel vervelend. Heb hem al meerdere malen opnieuw opgestart. Kan hier iets aangedaan worden? Ik moet voor mijn werk zsm kunnen bellen. En ook voor e veiligheid

groet j

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic en eigen topic voor aangemaakt
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 september 2019, 17:52

Hoi @Jon24, welkom hier op ons forum. Niet fijn dat je geen verbinding met het netwerk krijgt, helemaal niet aangezien je aangeeft dat je in een onveilige omgeving zit. Ben je in Nederland of in het buitenland?

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Klopt het dat je vandaag ook contact gehad hebt met de klantenservice? Het ziet er naar uit dat er een blokkade op je simkaart stond en dat deze eraf gehaald is. Klopt dit en werkt je verbinding weer? Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust weten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jon24, welkom hier op ons forum. Niet fijn dat je geen verbinding met het netwerk krijgt, helemaal niet aangezien je aangeeft dat je in een onveilige omgeving zit. Ben je in Nederland of in het buitenland?

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Klopt het dat je vandaag ook contact gehad hebt met de klantenservice? Het ziet er naar uit dat er een blokkade op je simkaart stond en dat deze eraf gehaald is. Klopt dit en werkt je verbinding weer? Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust weten.

Reageer