beantwoord

iphone 6 zacht geluid

• 16 februari 2018
  • 1 reactie
  • 1935 keer bekeken

Ik heb een probleem met mijn nieuwe iphone 6 ( in nieuwe foon)
Als ik bel of iemand belt mij dan is die gene aan de andere kant van de lijn maar heel zacht te verstaan net of die meters weg van zijn telefoon praat op de speaker is het goed en volume staat vol open het is alleen met bellen heb al een fabrieksinstelling gedaan en de opzie omgeving geluid uit zetten gedaan heeft niets geholpen
icon

Beste antwoord door Deborah 16 februari 2018, 18:42

Hey bartje67, welkom op het forum! Ik ben bang dat je speaker in je telefoon niet goed meer werkt. Het enige wat je kunt doen is je telefoon opsturen voor reparatie. Dit kun je per post doen of in de winkel. Zelf vind ik het fijner als een medewerker in de winkel mijn toestel opstuurt. Het belangrijk dat je de aankoopbon meestuurt en je een back-up hebt gemaakt van je toestel. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hey bartje67, welkom op het forum! Ik ben bang dat je speaker in je telefoon niet goed meer werkt. Het enige wat je kunt doen is je telefoon opsturen voor reparatie. Dit kun je per post doen of in de winkel. Zelf vind ik het fijner als een medewerker in de winkel mijn toestel opstuurt. Het belangrijk dat je de aankoopbon meestuurt en je een back-up hebt gemaakt van je toestel. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Reageer