beantwoord

iPhone 6 start niet meer op

• 19 januari 2019
  • 3 reacties
  • 238 keer bekeken

Goedenavond mijn iPhone 6 viel gister een soort van uit als ik hem opstart krijg ik het Apple logo in beeld en daarna geeft hij een donker beeld wat een beetje is opgelicht en dan valt hij helemaal uit en hij kan dan wel weer opstarten maar er gebeurd de hele tijd het zelfde ik denk dat het de batterij is hebben jullie enig idee

...???

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 januari 2019, 10:32

Hoi Juultje, je geeft aan dat jouw toestel niet meer opstart. Dat is natuurlijk absoluut niet fijn. Je denkt zelf dat het de batterij is. Dat zou natuurlijk kunnen, maar er zou ook meer aan de hand kunnen zijn. Bijvoorbeeld iets met de software, of misschien wel het moederboard of dergelijke.

Want doet het toestel dit ook als deze aan de lader is? En heb je het toestel al eens gereboot door de home button en de aan/uit knop tegelijkertijd ingedrukt te houden tot het Apple logo tevoorschijn komt? Start deze dan wel helemaal op? Als dat het niet het geval is, dan kan je het toestel aanbieden voor reparatie, op deze pagina lees je precies hoe je dat kan doen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat het probleem is. Succes.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Juultje, je geeft aan dat jouw toestel niet meer opstart. Dat is natuurlijk absoluut niet fijn. Je denkt zelf dat het de batterij is. Dat zou natuurlijk kunnen, maar er zou ook meer aan de hand kunnen zijn. Bijvoorbeeld iets met de software, of misschien wel het moederboard of dergelijke.

Want doet het toestel dit ook als deze aan de lader is? En heb je het toestel al eens gereboot door de home button en de aan/uit knop tegelijkertijd ingedrukt te houden tot het Apple logo tevoorschijn komt? Start deze dan wel helemaal op? Als dat het niet het geval is, dan kan je het toestel aanbieden voor reparatie, op deze pagina lees je precies hoe je dat kan doen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat het probleem is. Succes.
Reputatie 8
Badge +9
@Juultje & @Bart - Telfort Voor het toestel aangemeld wordt voor reparatie kan de DFU-mode nog geprobeerd worden.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Juultje, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt met de tips van Bart en Koffiemok om jouw iPhone weer op te starten?

Reageer