Gisteren ben ik voor de 6e keer in een paar maanden tijd bij de Telfort winkel in Leeuwarden geweest. Sinds halverwege 2017 valt mijn IPhone 5S (gekocht op 22-03-2016) bij veelvuldig gebruik zeer regelmatig spontaan uit en daarna wil deze vaak meerdere malen achter elkaar niet meer opstarten of blijft deze hangen bij het Apple logo in de opstartfase. Na het opnieuw installeren van de software en alle tips van internet heb ik deze in oktober 2017 voor het eerst op laten sturen via de Telfort winkel naar Teleplan. Inmiddels heb ik mijn telefoon al 3 keer laten verzenden naar Teleplan omdat ik elke keer nog dezelfde problemen ondervind. Echter elke keer ontvang ik mijn telefoon retour met de melding van Teleplan 'geen defect geconstateerd'. Toen ik gisteren mijn telefoon weer op kon halen waarbij door Teleplan 'geen defect was geconstateerd' wist ik me echt geen raad meer. Ik ben bijna geneigd om zelf naar Teleplan te rijden om te laten zien welke problemen ik steeds heb met mijn telefoon, lijkt me wel absurd! Het elke keer opnieuw installeren van de telefoon, de 6 ritten vanuit mijn woonplaats naar de Telfort winkel in Leeuwarden, ik weet niet meer wat ik moet doen.
Mijn enige vraag is een goed werkende telefoon, ik betaal 28,- per maand voor een telefoonabonnement incl telefoon die niet werkt. De medewerker van Telfort winkel in Leeuwarden kon mij niet verder helpen, en heeft mijn telefoon nu voor de 4e keer verzonden naar Teleplan met op mijn verzoek de melding erbij om deze door te sturen naar Apple voor een grondiger onderzoek. Ik vraag me af of Telfort mij nu niet op een andere manier kan helpen! Ik ben al jaren klant, waar is de service/garantie van Telfort? Graag hoor ik wat jullie voor mij kunnen betekenen...
Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon
Beste antwoord door Cindy - Telfort 22 januari 2018, 13:41
Ik zie net een mail in mijn mailbox dat mijn collega je gesproken heeft en dat je toestel wordt omgewisseld. Daarmee moeten de problemen ook verleden tijd zijn 🙂. Ben je hiermee zo geholpen?
Bekijk reactie