beantwoord

Iphone 5 geeft aan geen simkaart

• 5 september 2013
  • 6 reacties
  • 5403 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds gister een sim only ontvangen.
Nu heb ik hem geactiverd echter mijn Iphone 5 geeft aan dat er geen simkaart aanwezig is.

Het ligt niet aan mijn telefoon want de vorige simkaart deed het ook gewoon.
Ook heeft het geen simlock.

Ik hoop dat jullie me zsm kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door Denise 6 september 2013, 10:52

@charlaine,

Wat een vervelende situatie. Kun je aangeven wat je precies voor melding ziet? Je geeft aan dat je de simkaart al hebt geactiveerd. Hoe heb je dit gedaan?

Denise
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +1
hoi Charlaine,

welkom op het forum.

Heb je het toestel al een keer helemaal opnieuw opgestart door de aan/uit en de home toets samen ingedrukt te houden tot het toestel uit gaat (daarna toestel aanzetten met de aa/uit toets)?

Weet je of je simkaart het in een ander toestel wel doet?
ja mijn andere kaart pakt hij wel..
Erg vaag allemaal
Reputatie 3
Badge +1
@charlaine,

Wat een vervelende situatie. Kun je aangeven wat je precies voor melding ziet? Je geeft aan dat je de simkaart al hebt geactiveerd. Hoe heb je dit gedaan?

Denise
Hoi Denise,

ja ik heb het via de site geactiveerd,
Er staat; geen simkaart.
En dan krijg ik een melding van; plaats een sinkaart.
terwijl mijn simkaart er gewoon in zit.
Badge +1
als je simkaart het ook in een ander toestel niet doet lijkt het me dat ie gewoon stuk is, en dan heb je een andere nodig...
Reputatie 3
Badge +1
@charlaine,

Net als pruygje ben ik ook bang dat jouw Nano-simkaart defect is. Je kunt in een Telfort winkel direct een nieuwe ophalen. Eventueel kan ik ook een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Houd dan wel rekening met een levertijd van ongeveer vijf werkdagen. Mocht je hier gebruik van willen maken dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise

Reageer